Tvrtka Aminess Hotels & Resorts svoj uspješan razvoj i poslovne rezultate postiže zahvaljujući motiviranim te odanim zaposlenicama i zaposlenicima. Istovremeno, zbog visoke reprezentacije i stalnog rasta broja žena u radnoj snazi i na ključnim pozicijama, Aminess je primjer dobre prakse na hrvatskom tržištu, a svojim programima zapošljavanja i edukacija nastoji održavati visoku zastupljenost žena u organizaciji i na rukovodećim te menadžerskim pozicijama.
Povodom nadolazećeg Međunarodnog dana žena Aminess posebno ističe važnost svih žena u radnoj snazi, koje čine više od 56% ukupnog broja zaposlenih u kompaniji. Visoki udio žena ne odnosi se samo na ukupne brojke zaposlenih, već i na vodstvo i rukovodeće pozicije gdje žene čine gotovo 47% voditeljskih pozicija i gotovo 50% menadžerskih pozicija.
Prije nekoliko godina kompanija je pokrenula Ami Woman projekt u sklopu kojeg i ove godine svojim zaposlenicama povodom Dana žena daruje jedan slobodan radni dan koji mogu iskoristiti tijekom cijele godine, te uoči samog praznika, u četvrtak 7. ožujka organizira prigodno druženje uz ručak na svim Aminess lokacijama.
"Aminess je ponosan na svoj imidž poslodavca jednakih prilika koji slavi i osnažuje žene zaposlene u kompaniji. Uvijek ćemo biti podrška našim zaposlenicama, slaviti njihove uspjehe i na taj način pokazivati našu zahvalnost. Zbog toga smo pokrenuli projekt Ami Woman, za koji mi je iznimno drago da je postao svojevrsna tradicija u kompaniji. Njime želimo posebno istaknuti žene u organizaciji te pridonijeti jačanju svijesti o važnosti uloge žena u društvu, njihovoj snazi i sposobnosti ali i podršci koju im moramo pružati", izjavila je predsjednica Uprave Aminessa Zrinka Bokulić, koja i sama ima više od 15 godina iskustva na rukovodećim pozicijama u Aminessu.
Uz ovo prigodno priznanje ženama u organizaciji, Aminess svojim brojnim internim programima nastoji motivirati i educirati sve svoje zaposlenike. Aminess hoteli, kampovi i vile mogu dnevno ugostiti više od 15 tisuća gostiju te su educirani zaposlenici ključna karika u spremnosti tvrtke za nadolazeću turističku sezonu i pružanje nezaboravnog iskustva boravka u destinaciji za goste. Zbog toga tvrtka godišnje izdvaja više od 200.000 eura u razne interne programe edukacija i usavršavanja.