Hrvatska je u dosadašnjem dijelu godine s tržišta Južne Koreje ostvarila 160 tisuća dolazaka i 210 tisuća noćenja, što u odnosu na lani predstavlja rast od 37% u dolascima i 34% u noćenjima, dok se još bolji rezultati i nastavak pozitivnih trendova očekuju tijekom iduće godine. Potvrđeno je to direktoru Hrvatske turističke zajednice Kristjanu Staničiću tijekom sastanaka i razgovora s brojnim predstavnicima korejskog turističkog sektora. Naime, Staničić boravi u Seulu gdje se, između ostalog, održava i međunarodni sajam putovanja Travel Show u sklopu kojeg više od 50 tisuća posjetitelja razgledava ponudu turističkih destinacija, njihove atrakcije, ali i razne programe putovanja.
"Hrvatska kao turistička destinacija na tržištu Južne Koreje ima status zanimljive, ali prije svega sigurne destinacije bogate kulturno povijesne baštine te očuvane prirode. Za takvom ponudom korejski ljubitelji putovanja iskazuju najveći interes. Odličan je to temelj i za dublju suradnju, posebno u procesu daljnjeg oporavka dalekih tržišta, odnosno njihovog ponovnog otvaranja i povezivanja kada govorimo o međukontinentalnim putovanjima. Trebat će nam još malo vremena da se vratimo na pretpandemijske razine turističkog prometa s ovog, za hrvatski turizam, važnog dalekog tržišta, a pritom će ključnu ulogu imati suradnje s aviokompanijama poput T'Way Aira koji je ove godine direktnom linijom povezivao Zagreb i Seul", izjavio je direktor Staničić, naglasivši kako je ova linija povezala dvije zemlje direktnim letom nakon petogodišnje pauze.
Navedeno je tijekom sastanka s hrvatskom delegacijom potvrdio i Park Jong-seung iz aviokompanije T'way Air, poručivši kako je ova linija ostvarila odličnu popunjenost i rezultate, što je dodatna potvrda interesa za Hrvatskom.