Pokreće se brend Eat Pannonia kroz dva gastro centra u Vrdniku i Vinkovcima

U Slavoniji je pokrenut novi projekt koji treba obogatiti turističku ponudu istoka Hrvatske. Radi se o projektu “Autentični gastronomski okus za održivi socio-ekonomski razvoj prekogranične regije pod nazivom Panonnia...

U Slavoniji je pokrenut novi projekt koji treba obogatiti turističku ponudu istoka Hrvatske. Radi se o projektu “Autentični gastronomski okus za održivi socio-ekonomski razvoj prekogranične regije pod nazivom Panonnia Gourmet koji za Vinkovce znači otvaranje gastronomskog centra na području šokačkog stana u blizini Vinkovaca koji je godinama u vlasništvu lokalne samouprave.

Cilj ovog projekta je razvijanje inovativne i integrirane turističke proizvode i promicanje regionalnog gurmanskog turizma stvaranjem zajedničkog brenda „Eat Pannonia“ za promociju novo razvijenih turističkih proizvoda kroz dva gastronomska centra u Vrdniku i Vinkovcima. Projekt je već počeo s administrativnim dijelom, a sada ulazi u fazu pronalaska izvođača radova te uređenja prostora šokačkog stana koji je u regiji poznat kao PIK-ov stan.

„Ovo je jedna od ključnih stvari koje će doprinijeti razvoju turizma u Vinkovcima” istaknuo je na konferenciji gradonačelnik Vinkovaca Ivan Bosančić.

Foto: Tomislav Jonjić

Agencija za razvoj i investicije grada Vinkovaca VIA igrat će značajnu ulogu u povezivanju prehrambene industrije s turističkim sektorom. Uspostavit će lokalne proizvodne sustave i uvesti brendiranje projektnog područja kao prepoznatljive kulinarske turističke destinacije temeljene na resursima i regionalnim specifičnostima, kulturnoj baštini i tradiciji, a odgovorna je i za obnovu i revitalizaciju Šokačkog stana i opremanje “Gourmet Centra”.

„Projekt se odnosi na obnavljanje PIK-ovog stana u kojemu će biti oformljena gourmet akademija, gdje će se provoditi edukacije vezane uz gourmet turizam, a s ciljem jačanja turizma u ovoj regiji”, pojasnila je Marina Hodak Domaćinović, voditeljica projekta.

Sudionici skupa složili su se kako je gastronomski turizam iskustveno putovanje u gastronomsku regiju zbog rekreacije ili zabave, što uključuje posjete proizvođačima hrane, gastronomske festivale, poljoprivredna tržišta, kuharske revije i demonstracije, kušanje kvalitetnih prehrambenih proizvoda i ostale turističke aktivnosti vezane uz hranu.

Posljednjih godina gastronomski turizam znatno je porastao i postao jedan od najdinamičnijih i najkreativnijih segmenata turizma a ovaj projekt će razviti inovativne i integrirane turističke proizvode te promicati regionalni gastronomski turizam, a ujedno i povećati atraktivnosti prekogranične regije tvrde organizatori.

S obzirom kako Slavonija upravo na gastroturizmu najlakše može brzo graditi turističke priče ovakvi projekti mogli bi pokrenuti Istok Hrvatske da se ozbiljno pozabavi kreiranjem turističkih sadržaja i zaokruži priču odnosno napokon iskoristi potencijale koje posjeduje.

Naslovna fotografija: Tomislav JonjićSlavonski objektiv

 

 

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN