Primjer pravog domaćina i pričanja priče u obiteljskom smještaju

Danas živimo u vremenu jednog apsurda, u kojem nikad lakše nije bilo poslati svoju poruku, zahvaljujući društvenim mrežama i internetu, no isto tako nikada nije bilo teže doći do...

Danas živimo u vremenu jednog apsurda, u kojem nikad lakše nije bilo poslati svoju poruku, zahvaljujući društvenim mrežama i internetu, no isto tako nikada nije bilo teže doći do pažnje čitatelja i stvoriti prodaju.

Zato je već odavno storytelling temelj brendiranja današnjih proizvoda i turističkih destinacija.

No kako najbolje pisati što je storytelling? Prodaj mi priču, a ne proizvod – To je mantra storytellinga.

Iako je motiv dolaska destinacija, a ne smještaj, kada pričamo o razvoju i promociji obiteljskog smještaja u domaćinstvu svakako vrijedi isto pravilo – priča. Danas je trend da se ne prodaje smještaj, nego destinacija. Što raditi i doživjeti u destinaciji, a ako ispunimo očekivanja potencijalnog gosta, onda dolazi do odluke kupnje i dolaska u destinaciju, a naravno gost će odabrati vaš smještaj. Također, razmislite o brendiranju smještaja kroz vlastiti brend i logotip.

No, u ovoj priči istaknuo bi još jedan odličan alat kako privući pažnju i iskočiti iz mase, da kao domaćin snimite video u kojem ste upravo vi glavni glumci i pripovjedači priče. U ovom primjeru je dodatno naglašeno pozicioniranje i filozofija eko smještaja, pod markicom EcoBnb. Inače, održivost i ekologija više ne spadaju u trend, nego imperativ i smjer globalnog razvoja, pa tako i u turizmu te smještaju.

Radi se o eco-friendly smještaju Home Sweet Home iz Dalmacije. Pogledajte priču.

Najbolje što možemo ponuditi je priroda” ističe Irina Salvezani vlasnika i domaćica u obiteljskom smještaju s posebnim osvrtom na lokalni način života i domaće organske proizvode koji će gosti konzumirati.

I ono najvažnije, kroz ovakav način promocije imali su moju pažnju čak 3:14 min što je uz današnji moderni i brzi ritam više nego impresivno. Također, na ovakav naičn se na emotivnoj i osobnoj bazi povežete s gledateljem, oni vas upoznaju upoznaju, a vi ih pozivate u svoj dom, a ne apartman za najam.

Mene su “kupili”, a vas?

Inače, ekologija i održivost turističkih smještajnih objekata kao i promoviranje manje razvijenih područja u Hrvatskoj, glavni su ciljevi nove platforme Ecobnb,  a koja je u Hrvatskoj dostupna od početka ove godine.

Ecobnb predstavlja spoj ponude eco-friendly smještaja i autentičnih doživljaja ruralnog i ekoturizma, a ova nova online-platforma od sada je dostupna i u Hrvatskoj.

EcoBnb markicu i filozofiju trenutno u Hrvatskoj koristi 13 smještaja, a idealna je za ruralni prostor kao i velika prilika kontinentalni turizam. Lokalno, ekologija, održivost – to je priča u kojoj Hrvatska mora igrati važnu ulogu.

Povezane vijesti: