Promocija Hrvatske kao sigurne i poželjne nautičke destinacije na Nautical Channelu

Hrvatska turistička zajednica putem emisije „Safe harbour“ promovira nautički turizam na Nautical Channelu, kojeg prati više od 200 milijuna gledatelja u preko 100 zemalja svijeta. Ukupno će biti emitirano...

Hrvatska turistička zajednica putem emisije „Safe harbour“ promovira nautički turizam na Nautical Channelu, kojeg prati više od 200 milijuna gledatelja u preko 100 zemalja svijeta.

Ukupno će biti emitirano 20 petominutnih emisija iz različitih hrvatskih nautičkih destinacija s ciljem predstavljanja Hrvatske kao sigurne i poželjne nautičke destinacije te privlačenja što većeg broja nautičara u našu zemlju.

Destinacije koje će se promovirati kroz 20 emisija na Nautical Channelu su Vis, Dubrovnik, Cres, Korčula, Rovinj, Split, Mali Lošinj, Primošten, Rab, Brač, Skradin, Makarska, Pag, Murter, Omiš, Vodice, Ugljan, Ston, Šibenik i Dugi otok.

Kako ističu iz HTZ-a, osim turističke ponude samih destinacija, kroz emisije će se predstaviti različite atrakcije i zanimljivosti za nautičare, sigurne luke i uvale, marine te bogata hrvatska eno-gastronomska ponuda. Poseban naglasak u emisijama stavljen je na izvrstan hrvatski prometni položaj i blizinu emitivnih tržišta, a boravak na nautičkim plovilima istaknut je kao jedan od najsigurnijih oblika smještaja.

Ovoje jedan od dobrih primjera smisla HTZ-a, kao nacionalne turističke organizacije s glavnim ciljem promocije našeg turizma i brenda na globalnoj sceni. Naravno, jedan projekt ne čini strategiju, no svakako je pohvalno pozicioniranje našeg nautičkog turizma na jednoj od najboljih nautičkih platformi.

Inače, Nautical Channel nastao je 2011. godine, spajanjem Sailing Channela i Yacht&Sail kanala, a emitira se putem više stotina poznatih svjetskih platformi. Sadržaj ovog programa usmjeren je na jedriličarske i nautičke sportove, surfanje, kite-boarding, nautičke novosti, putovanja i intervjue s poznatim sportašima. 

Hrvatska kao lider u nautičkom turizmu

Kao što znamo, nautika prva otvara i zdanja zatvara turističku sezonu u našem turizmu, a s flotom od preko 4.300  plovila, više od 140 luka nautičkog turizma s preko 17.000 vezova i preko milijun putnika na kruzerima, Hrvatska je svakako nautička velesila i jedna smo od najznačajnijih nautičkih destinacija ne samo na Mediteranu već i na globalnoj razini.

Prosjek potrošnje nautičkih turista je 126 eura dnevno, a u čarteru 183 eura po danu. Više od 30 posto tog novca se troši na druge oblike turizma, od kulturnog do vinske i gastronomske ponude, prema istraživanju TOMAS NAUTIKA JAHTING 2017.

U ljetnom dijelu ove godine nautički charter ostvario je 70 posto prošlogodišnjeg rezultata, samo u dosadašnjem dijelu rujna ostvareno je skoro 200 noćenja u nautičkom charteru.

Novosti za nautičare i nautički turizam

Ove godine napokon smo doživjeli odrađeni upgrade naše nautičkog turizma.

Naime, sustav e-Građani, koji trenutno broji preko 800.000 korisnika, od početka ove godine bogatiji je za još tri e-usluge. Jedna od novosti, barem koja se tiče turizma, je nova usluga putem “e-Nautika”.

Tako je od sada putem usluge „e-Nautika“ Ministarstva mora, prometa i infrastrukture, omogućena online prijava dolaska stranog plovila ili hrvatskog čamca u hrvatske teritorijalne vode, radi plaćanja i preuzimanja elektroničke potvrde o uplati naknade za sigurnost plovidbe. Također, napokon je omogućuje nautičarima online plaćanje turističke pristojbe.

Tako je ove godine otvoren i višejezičan portal nautika.evisitor.hr koji nautičare na jednostavan i pregledan način vodi kroz proces prijave i plaćanja turističke pristojbe. Za promociju nautičkog turizma svakako treba pogledati našu glavnu komunikacijsku web platformu Croatia.hr , a koja donosi razne članke i informacije o nautičkom turizmu.

Foto: bohdanchreptak, Pixabay.com

 

 

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN