Nakon što je Turistička zajednica Grada Krka prošle godine provela vrlo uspješnu marketinšku kampanju na njemačkom i austrijskom tržištu, s promocijom se nastavilo i ovog proljeća, s ciljem prezentacije Krka kao poželjne destinacije za odmor tijekom predsezone i glavne ljetne sezone, kroz inspirativne priče i snažne vizuale.
Promotivna kampanja se provodi kroz storytelling formate, advertoriale, advertorial teasere i dinamičke članake, s tekstovima i vizualima koji promoviraju grad Krk i okolicu te prirodnu i kulturnu baštinu s ponudom aktivnosti. Kampanja je provedena kroz partnerstvo s najvećim medijskim kućama u Njemačkoj - na mreži portala Regional Germany portals, i Austriji - na jednom od najvećih web portala - Krone.at
Kampanja ističe raznovrsnu ponudu grada Krka za odmor tijekom predsezone i glavne sezone. Na oba tržišta, kampanja je aktivirana putem vodećih medija, poput Kronen Zeitunga, kako bi osigurala relevantan doseg i vidljivost među odabranom ciljanom publikom.