Puno veći fokus treba usmjeriti prema tržištima Češke i Poljske

Nedavno sam vodio jednu raspravu u hotelu s 5**** kako su turisti iz Poljske i Češke u nazad par godina sve više dolaze na našu obalu, a nisu razočarali...

Nedavno sam vodio jednu raspravu u hotelu s 5**** kako su turisti iz Poljske i Češke u nazad par godina sve više dolaze na našu obalu, a nisu razočarali niti ove godine izvanredne godine. No ono što je ključno je kako se promijenio profil gostiju tj. njihova kupovna moć u nazad 5 i više godina. Nisu to više turisti kojima smo se smijali i koji nose “frižider na ljetovanje”, dapače, sada su turisti koji dobro troše i tržišta prema kojima bi se svakako trebali puno jače okrenuti.

Naravno teško je generalizirati, no primjetan je veći broj čeških i poljskih turista u hotelima više kategorije, barem prema podacima samih hotelijera, a to govore i stalni statistički podaci Eurostata o kupovnoj moći i rastu BDP-a po stanovniku. Dovoljno je samo pogledati vozni park čeških i poljskih turista i svim je sve jasno.

Upravo novi podaci iz eVisitora govore kako u dosadašnjem dijelu kolovoza s tržišta Češke ostvareno 80 posto lanjskog rezultata, a s tržišta Poljske zabilježen je rast turističkog prometa od 10 posto.

Nedavno je nacionalna poljska televizija TVP u najgledanijoj jutarnjoj emisiji u cijelosti posvetila Hrvatskoj kao turističkoj destinaciji. 

Prema podacima sustava eVisitor, koji sadrži turistički promet ostvaren u komercijalnom i nekomercijalnom segmentu te nautičkom charteru, s tržišta Poljske je u dosadašnjem dijelu kolovoza ostvareno oko 65.000 dolazaka i gotovo 380.000 noćenja što u odnosu na isto razdoblje lani predstavlja rast prometa od 4 posto u dolascima i 10 posto u noćenjima!  

Riječ je o emisiji „Pytanie na śniadanie” koju tijekom tri sata trajanja u udarnom terminu, prema podacima Nielsen Audience Measurement, svakodnevno prati oko 485 tisuća gledatelja. U emisiji o Hrvatskoj bile su prezentirane prirodne ljepote, kulturna baština te eno-gastronomska ponuda, a gost u emisiji je bila Agnieszka Puszczewicz, direktorica Predstavništva HTZ-a u Poljskoj. 

Gostovanje u emisiji bila je odlična prilika da pred velikim brojem gledatelja predstavim različite motive dolaska gostiju u Hrvatsku. Ne smijemo zaboraviti da je Hrvatska jedna od omiljenih ljetnih destinacija Poljaka u koju se oni uvijek rado vraćaju. Vjerujem da će poljsko tržište i tijekom ove vrlo izazovne godine imati snažan udio u ukupnim rezultatima hrvatskog turizma, zaključila je Puszczewicz.  

Trenutno u Hrvatskoj je tijekom prvih pet dana kolovoza ostvareno 3.9 milijuna noćenja što je gotovo 70 posto lanjskog rezultata ostvarenog u istom razdoblju. Uz tržište Poljske na kojem je ostvaren i rast prometa, odlične rezultate u kolovozu imamo i na tržištima Njemačke i Slovenije na kojima bilježimo oko 96 posto lanjskog prometa u istom razdoblju.

Više informacija s tržišta Poljske saznajte direktno od HTZ ureda u Poljskoj i Češkoj. Ove godine je last minute i dirketni booking u fokusu, te nitko ne može planirati 3 dana unaprijed ili jednostavno doslovno borba iz dana u dan za svakog gosta.

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN