Rakhia Bar širi svoje poslovanje kroz model franšize

Nakon niza godina uspješnog poslovanja, riječki Rakhia Bar kreće u novi izazov – globalizaciju kroz proces franšize. Unatoč pandemiji, nisu odustali od svoje ideje jer su od samog početka...

Nakon niza godina uspješnog poslovanja, riječki Rakhia Bar kreće u novi izazov – globalizaciju kroz proces franšize.

Unatoč pandemiji, nisu odustali od svoje ideje jer su od samog početka bili sigurni u ovaj projekt. Smatraju da bi bila prava šteta da tako originalan i prije svega uspješan koncept poslovanja ostane u samo jednom gradu te da ga svijet nema priliku „upoznati“. 

Svega par dana nakon što su izašli u javnost krenuli su stizati upiti za franšizu i to ne samo iz hrvatskih nego i iz europskih gradova, ističe Matija Blažević, jedan od vlasnika Rakhia Bara te dodaje kako je njihov ponuda od 100 vrsta rakija i cijeli koncept oduševila svijet.

Situacija s pandemijom nas nije obeshrabrila jer zbilja vjerujemo u ovaj projekt. Rakhia Bar je prva rakhijarnica koja se franšizira. Iznenadili smo se brojem upita koji su stigli u ovako kratkom vremenu. Većina njih stigla je iz Hrvatske, a posebno su nas razveselili oni iz Italije, Slovenije i Malte ističe Blažević.

Ponuda Rakhia Bara broji više od 100 vrsta rakija.

Srce je zabave i noćnog života svih mladih Riječana. Jedan je od rijetkih barova koji ne prati trendove, već ih stvara. Rakhia Bar u svojoj ponudi ima unikatne artikle, jedan od najspecifičnijih je metar rakije, doslovni metar u koji stane 21 rakija različitih okusa i originalne koncepte zabave od kojih se izdvajaju rakhia taste guessing i rakhia skiing. Pokrenuli su trend brojnih proizvoda – sladoled od rakije, kuhanu raiju, koktele s rakijama i mnoge druge. U 2019. godini prodalo se 85.956 rakija što je još dodatan pokazatelj kako je Rakhia Bar zbilja mali raj za sve ljubitelje rakija.

U prvoj fazi širenja franšize vlasnici će biti orijentirani na područje Hrvatske, ali vrlo brzo izlaze i na inozemno tržište. “Od začetka ideje pa do njezine finalne realizacije stoji mnogo uloženog vremena, truda i rada, ali i Andrija Čolak, naš najveći support tijekom ovog franšiznog putovanja. Andrija Čolak je vlasnik jedine Hrvatske međunarodne franšize – Surf  ‘n’ Fries, prisutne u 16 zemalja i specijalizirane  grupacije za franšizni konzalting. S njime smo imali zaista izvrsnu suradnju na čemu smo mu iznimno zahvalnidodaje Blažević

Osim procesa franšiziranja, u vrijeme pandemije stvorili su i novi kućni brand rakija – The Hogster. „Našu ponudu od preko 100 vrsta rakija odlučili smo upotpuniti i sa vlastitiom linijom. ˝Ideja za kreiranje The Hogstera došla je nakon godina rada s rakijama, a inspiracija za okuse dolazi direktno od naših gostiju pa smo i okuse prilagodili njihovim željama. Zasad smo plasirali 13 rakija, razvili smo recepturu za već 20, a našu paletu ćemo i u budućnosti proširivati i upotpunjavati s još egzotičnijim okusima” zaključuje Blažević.

Nadam se da će se kroz par godina rakija na riječki način piti u svim većim europskim gradovima. Ako ste zainteresirani za više informacija o Rakhia Baru i franšizi, kontaktirajte ih ovdje.

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN