Share Istria 2019: svjetski influenceri opet u Istri

Nakon četiri izrazito uspješna izdanja destinacijske marketinške kampanje Share Istria, Turistička zajednica je pokrenula peto jubilarno izdanje projekta koji će trajati do 15. lipnja. Novo izdanje dovodi u destinaciju...

Nakon četiri izrazito uspješna izdanja destinacijske marketinške kampanje Share Istria, Turistička zajednica je pokrenula peto jubilarno izdanje projekta koji će trajati do 15. lipnja.

Novo izdanje dovodi u destinaciju nove influencere, točnije njih 16, a koji će istarski poluotok upoznati kroz brojne i uzbudljive doživljaje. Kampanja je pokrenuta s ciljem da se Istra promovira na svjetskoj razini putem najtraženijih turističkih ambasadora današnjice. U tom periodu Istra će biti u fokusu i na radaru najznačajnijih svjetskih medija, najpoznatijih influencera, te važna vijest na brojnim digitalnim kanalima.

Ove godine smanjen je broj tjedana, a razlog tome jer je teško u kontinuitetu pratiti grupu različitih ljudi sa različitim interesima od jutra do navečer. Iz tog razloga, kako ističu iz TZ Istre, ‘regrutirani’ su jači igrači koji imaju više od milijun followera, a ovogodišnjih 16 influencera ima sveukupno 29 milijuna prijatelja.

Share Istria najznačajnija destinacijska kampanja Istre

Prošlogodišnji rezultati jasno i mjerljivo pokazuju da je projekt Share Istria s pravom najznačajnija destinacijska kampanja Istre.

U nepunih 50 dana, 26 influencera su za vrijeme trajanja kampanje isproducirali doseg od 389 mil. ljudi s interakcijom od gotovo 4 milijuna ljudi.

Glavni partneri ovogodišnjeg izdanja su Turkish Airlines i Porsche Istra, a pored njih, angažirano je više od 200 raznih subjekata (hotelijerske kuće, mali obiteljski hoteli, putničke, turističke i DMC agencije, ugostitelji, vinari, maslinari, tartufari, pršutari i sl., zatim muzeji i kulturne ustanove i sl. ) te svaki od njih ima svoj udio u ovoj važnoj kampanji Istre.

Sama realizacija projekta, tj. kad influenceri dođu u Istru, figurativno rečeno, najlakši je dio posla, iako niti jedan segment u tom projektu nije ni jednostavan, ni lagan, ni predvidiv. Gotovo pola tima Turističke zajednice Istre već pet mjeseci na različite načine uključen je u kreiranje cijelog programa, a najvažniji proces u tom projektu je definitivno “headhunting” najkvalitetnijih influencera ciljano za Istru kao i kontrola tj. interpretacija konačne priče prema van.

Vijesti: