Sinergija: Spajaju se turističke zajednice s područja Crikveničko-vinodolske rivijere

Ipak se stvari pomiču s mrtve točke. Malo po malo, napokon su, barem neke destinacije, shvatile kako se moraju udružiti i brendirati regije. To je jedini logičan, prirodni i...

Ipak se stvari pomiču s mrtve točke. Malo po malo, napokon su, barem neke destinacije, shvatile kako se moraju udružiti i brendirati regije. To je jedini logičan, prirodni i poslovni potez u svakom pogledu, a s druge strane otpor za sinergijom i držanjem status quo samo put stagnaciji tj. padu. Jednostavno to je zahtjev tržišta, a rasti i razvijat će se upravo oni koji se bave tržišnim razvojem.

Tako će se u petak, dogoditi novo spajanje turističkih destinacija te će se potpisati ugovor o suradnji turističkih zajednica gradova i općina s područja Crikveničko-vinodolske rivijere.

Sporazum će potpisati predsjednici triju turističkih zajednica, čelnici gradova i općina Crikveničko-vinodolske rivijere: gradonačelnik Grada Crikvenice Damir Rukavina, gradonačelnik Novog Vinodolskog Velimir Piškulić te načelnik Vinodolske općine Marijan Karlić.

Navedenim sporazumom uredit će se način suradnje s ciljem zajedničkog provođenja aktivnosti usmjerenih na udruživanje turističkih zajednica. Uz ostalo, obaveze potpisnika Sporazuma će biti planiranje i koordinacija zajedničkih aktivnosti (sastanaka, radionica, ostalih operativnih radnji). Turističke zajednice Crikveničko – vinodolske rivijere godinama uspješno surađuju u nizu projekata i aktivnosti, poput osmišljavanja i publiciranja zajedničkih tematskih promotivnih materijala (imidž brošura, karte biciklističkih i planinarskih staza i šetnica, brošure za kampove i outdoor turizam subregije), nastupa na stručnim i specijaliziranim sajmovima i pokretanja projekta turističke kartice. Sporazum je nastavak aktivnosti povezivanja i udruživanja, a proizlazi i iz zajedničke strategije razvoja turizma Crikveničko-vinodolske rivijere za sljedećih deset godina.

Spajanje a priori ne mora značiti i gašenje određenih turističkih zajednica, to je opet strateška odluka, no ono najvažnije je da postoji jedan definiran turistički brend prema tržištu, jedna strategija razvoja, promocijska i komunikacijska platforma, te sinergija kroz objedinjene turističke proizvode.

Naravno jedno je forma, a nešto sasvim sadržaj i tržišni razvoj, no ovo je svakako prvi korak ka strateškom razvoju.

Vijesti: