Prije malo više od dva tjedna, Croatia Airlines, Turistička zajednica Istre, Turistička zajednica Splitsko - dalmatinske županije i Turistička zajednica grada Splita u Zürichu su održali zajedničko predstavljanje švicarskim poslovnim (B2B) novinarima i turističkim agentima.
Sve je motivirano zimskim redom letenja Croatia Airlinesa 2022./2023. u sklopu kojeg nacionalni avioprijevoznik uvodi dvije nove međunarodne linije, Split - Zürich i Pula - Zürich, kojima će se uz postojeće svakodnevne letove Zürich - Zagreb još snažnije povezati hrvatsko i švicarsko tržište tijekom zimskog razdoblja.
Znamo kako je nedostatak zračnih linija, odnosno nepovezanost van ljetne sezone, veliki problem za produženje turističke sezone. Upravo u cilju smanjivanja tog problema, inicijativom Croatia Arilinesa napravljen je značajan iskorak.
Iznimno nam je drago što smo u sinergiji s lokalnim turističkim zajednicama i ostalim dionicima u turizmu stvorili prepoznatljivi turistički proizvod, koji je prilagođen aktualnim tržišnim potrebama, naveo je Slaven Žabo, direktor komercijalnih poslova Croatia Airlinesa.
“S dvije nove zimske linije iz Züricha omogućili smo putnicima iz Švicarske bolju dostupnost hrvatskih regija tijekom zimskog razdoblja, a istodobno pridonosimo zajedničkim nastojanjima da se, što je više moguće, produlji turistička sezona u Hrvatskoj. U tom kontekstu Croatia Airlines kao nacionalni avioprijevoznik još jednom potvrđuje svoju stratešku važnost i ulogu koju ima u razvoju hrvatskog turizma i gospodarstva u cjelini”, rekao je Slaven Žabo.