Skift istraživanje: Što su nam otkrile navike turista o putovanjima u 2019. godini

Ova je godina bila vrlo značajna za analizu potrošača od strane istraživačkog tima Skift Research. Provedene su četiri ankete među putnicima, uključujući dvije nadopune godišnjih anketnih istraživanja te dva...

Ova je godina bila vrlo značajna za analizu potrošača od strane istraživačkog tima Skift Research.

Provedene su četiri ankete među putnicima, uključujući dvije nadopune godišnjih anketnih istraživanja te dva potpuno nova dodatka. U nastavku će se predstaviti skup najzanimljivijih podataka prikupljenih u navedenim istraživanja.

Gastroturizam je više od prolaznog trenda

Lokalna iskustva poput gastroturizma i dalje privlače veliku pažnju putnika u 2019. godini. Anketa o gastroturizmu Skifta pomogla je u kvantifikaciji ovog trenda te je stvorila sliku koliko on velik postaje. Rezultati su pokazali da je gotovo svaki ispitanik izjavio kako je sudjelovao u gastronomskom iskustvu tijekom putovanja.

Postotak putnika koji su sudjelovali u gastroturizmu i kojima je to bio primarni motivator putovanja

Američki putnici motiviraniji su hiperlokalnim, avanturističkim iskustvima prilikom putovanja

Rezultati istraživanja iskustava američkih putnika otkrili su kako putnike sve više privlače pustolovna putovanja nego prije te da imaju veću sklonost hiperlokalnim, jedinstvenim i transformativnim iskustvima putovanja. Putnici pogotovo traže iskustva koja će im pružiti nove poglede na svijet. Sukladno tome, 2019. godini više putnika je boravilo u Airbnb smještajima nego ikad prije.

Odgovor putnika koji se ne žele osjećati kao turisti prilikom odmora

Bogatijim putnicima bitniji je luksuz nego okoliš

Bogatiji američki putnici složena su skupina koja se neprestano mijenja. Zadnje tri godine iz Skifta su istraživali to tržište kako bi zabilježili njihovo ponašanje i nove preferencije putovanja kako bi relevantni dionici u skladu s time prilagodili svoje pristupe.

Ove je godine istraživanje otkrilo puno o ovoj skupini. Najzanimljiviji podaci otkriveni su nakon što su ispitanici podijeljeni u uske skupine prema platnim razredima. Iako svi bogatiji ispitanici ističu kako se više poistovjećuju s luksuznim statusom nego u 2018. godini, ta konstatacija posebno je jasna među onima s najvišim primanjima koji su u istraživanju klasificirani kao „super-bogati“ (kombinirani prihodi kućanstva od 200 tisuća dolara ili više).

Super-bogataši više se brinu o luksuzu, a manje im je stalo do poboljšanja okoliša prilikom putovanja, za razliku od manje imućnih ispitanika. Iako zarađuju više, manje su spremni platiti više za korištenje kompanija koje su odgovornije prema okolišu.

Važnost korištenja kompanija koje su odgovorne prema okolišu bogatijih putnika i spremnost plaćanja više za korištenje tih kompanija

Za milenijalce i generaciju Z njihova nacionalnost je bitniji indikator nego godište

U 2019. godini Skift Research se u jednom istraživanju po prvi puta fokusirao isključivo na najmlađe putnike. Ispitani su putnici u dobi od 16 do 38 godina u pet zemalja: SAD-u, Ujedinjenom Kraljevstvu, Australiji, Kini i Indiji. Ovo istraživanje bilo je veoma opsežno te se saznalo mnogo o navedenim dobnim skupinama, kao i o tome kako je zemlja prebivališta često bolji pokazatelj sklonosti i ponašanja negoli je to njihovo godište.

Milenijalci i generacija Z iz Kine i Indije uglavnom se razlikuju od svojih vršnjaka iz SAD-a, Ujedinjenog Kraljevstva i Australije. Oni su strastveniji putnici, manje su svjesni svojih budžeta te su više usmjereni na tehnologiju i mobilne uređaje.

Koliko je bitna privlačnost destinacije za objave na društvenim mrežama milenijalaca i generacije Z

Također, otkriveno je kako dijeljene svake od tih dobnih skupina u dvije manje skupine otkriva dodatne nijanse u usporedbi. Postoje zajedničke stvari između svih milenijalaca i generacije Z u navedenih pet zemalja, no ima i varijacija. Na primjer, u Kini i Indiji mlađi i stariji milenijalci (23-30 i 31-38 godina) imaju više zajedničkog nego što to imaju s bilo kojom od skupina generacije Z. Međutim, u SAD-u i Australiji se primjećuje kako starija generacija Z (18-22) ima više zajedničkog s mlađim milenijalcima nego što je to slučaj s mlađim pripadnicima generacije Z.

Izvor / foto: Skift; Pixabay

Povezane vijesti: