Najave i broj rezervacija govore kako nas čeka nova rekordna turistička sezona.
Po rezultatima ostvarenim tijekom prva četiri mjeseca ove godine, podaci sustava eVisitor pokazuju kako je u navedenom razdoblju u našoj zemlji ostvareno preko 2 milijuna dolazaka i 5,9 milijuna noćenja. Navedeno u odnosu na isto razdoblje prošle godine predstavlja rast od 28 posto u dolascima i 17% u noćenjima, odnosno rast od 4% u noćenjima u odnosu na isto razdoblje rekordne 2019. godine.
Isto govore i drugi turistički podaci i istraživanja, od Booking-coma, Expedije, do broj rezervacija naših smještaja i agencija. Ljetna sezona u Hrvatskoj uvijek će biti dominanta i odlično popunjena, no kao što znamo, strateški izazov našeg turizma je produžiti turističku sezonu jer imamo izrazito veliku sezonalnost. Zanimljivo visoka sezonalnost je ista godinama, od 85% noćenja u ljetnim mjesecima od 2005. godine do danas.
Upravo o produžetku sezone, razgovarao sam sa Slavenom Žabom, direktorom komercijalnih poslova Croatia Airlinesa, kao i drugim temam, kao što su potencijal domaćih linija te drugim raznim inicijtivama i poslovnim planovima našeg nacionalnog avioprijevoznika.
Prema podacima IATA-e međunarodni zračni promet se vraća na razine prije pandemije, na 88,0% razine iz ožujka 2019. prema zadnjim podacima, što je jasan znak da se turističko tržište oporavlja stabilno.
Također, i Croatia Airlines je krenula putem oporavka, što govore podaci za 2022. godinu kao i rast putničkih prihoda i broja putnika. Croatia Airlines tijekom turističke sezone planira povezivati Hrvatsku s ukupno 24 međunarodna odredišta, a zrakoplovi će pritom letjeti na 47 međunarodnih linija.
Ukupno je planirano više od 17.000 letova, a u ponudi će biti više od 1,820.000 sjedala.
Slaven Žabo, Croatia Airlines: Sinergija, definiran turistički proizvod i motiv dolaska te ciljana promocija su rješenje za produljenje turističke sezone