Stipe Dumančić, vlasnik brenda Stipino, krenuo je prije 16 godina u poljoprivredu došavši iz IT sektora te, kako sam za sebe pomalo u šali kaže, cijelo to vrijeme slovi kao mladi poljoprivrednik. Ova grana poduzetništva bila mu je privlačna i zanimljiva, a i vidio je tada u njoj mogućnost za rast i napredak.
Kao svoju prednost u odnosu na druge poljoprivrednike smatrao je činjenicu što dolazi iz s...
Za nastavak čitanja pretplatite se na portal HrTurizam
Pretplatom dobivate mogućnost svaki dan čitati turističke poslovne vijesti, priče, trendove, analize, intervjue i kolumne iz hrvatskog turističkog poslovnog sektora.
Iza svakog autorskog članka stoje godine i godine iskustva, učenja te sati i sati provedeni u istraživanju, edukaciji i produkciji sadržaja.
Sve s ciljem kako bi vam isporučili potpune i provjerene informacije te donijeli širi kontekst turističkih vijesti i trendova.
To je vrijednost koju isporučujemo. Mi ćemo za tu vrijednost i dalje isporučivati kvalitetne turističke informacije kroz minimalno 1728 članaka godišnje.
HrTurizam - vaš izvor informacija iz poslovnog svijeta hrvatskog turizma.
Pretplatite se na sadržaj vodećeg turističkog b2b medija u Hrvatskoj.
Već imate korisnički račun?
Prijavi se
Premium
Povezane vijesti
Domagoj Šejatović, PP Lonjsko polje: Smisao novog logotipa je poduprijeti poljoprivrednike i poticati poduzetništvo
Objavljeni natječaji za projekte iz Fonda za turistički nerazvijena područja i kontinent te Fonda za udružene turističke zajednice