Nedavno me je jedan kolega pitao što je storytelling. Najbolja i najjednostavnija definicija je kako se radi o vještini pričanja priča. 
Prodaj mi priču, a ne proizvod – To je mantra storytellinga.
O pričanju priča svakako možemo najbolje učiti od globalnih brendova kao što su Nike, Apple, Coca-cola itd… Tako Nike ne prodaje tenisice, Harley Davidson ne prodaje motor, dok Coca-Cola ne...
                
                                    
Za nastavak čitanja pretplatite se na portal HrTurizam
                Pretplatom dobivate mogućnost svaki dan čitati turističke poslovne vijesti, priče, trendove, analize, intervjue i kolumne iz hrvatskog turističkog poslovnog sektora.
                
                Iza svakog autorskog članka stoje godine i godine iskustva, učenja te sati i sati provedeni u istraživanju, edukaciji i produkciji sadržaja.
                
 Sve s ciljem kako bi vam isporučili potpune i provjerene informacije te donijeli širi kontekst turističkih vijesti i trendova.
                
                To je vrijednost koju isporučujemo. Mi ćemo za tu vrijednost i dalje isporučivati kvalitetne turističke informacije kroz minimalno 1728 članaka godišnje.
                
                HrTurizam - vaš izvor informacija iz poslovnog svijeta hrvatskog turizma.
                
                Pretplatite se na sadržaj vodećeg turističkog b2b medija u Hrvatskoj.
            
        
            Već imate korisnički račun?
            Prijavi se
        
    
                
                    Premium
                
            
            Povezane vijesti
 Umjesto da se pitamo što još trebamo izmisliti ili kopirati, vrijeme je da počnemo pričati ono što već imamo
    
    
        Umjesto da se pitamo što još trebamo izmisliti ili kopirati, vrijeme je da počnemo pričati ono što već imamo
    
 Odličan storytelling Gruzije: Stumari je gruzijska riječ za gosta, a koji su puno više od puke statistike
    
    
        Odličan storytelling Gruzije: Stumari je gruzijska riječ za gosta, a koji su puno više od puke statistike
    
 HR
 HR
         
     
     
                
             
                
             
                
            