Nedavno me je jedan kolega pitao što je storytelling. Najbolja i najjednostavnija definicija je kako se radi o vještini pričanja priča.
Prodaj mi priču, a ne proizvod – To je mantra storytellinga.
O pričanju priča svakako možemo najbolje učiti od globalnih brendova kao što su Nike, Apple, Coca-cola itd… Tako Nike ne prodaje tenisice, Harley Davidson ne prodaje motor, dok Coca-Cola ne...
Za nastavak čitanja pretplatite se na portal HrTurizam
Pretplatom dobivate mogućnost svaki dan čitati turističke poslovne vijesti, priče, trendove, analize, intervjue i kolumne iz hrvatskog turističkog poslovnog sektora.
Iza svakog autorskog članka stoje godine i godine iskustva, učenja te sati i sati provedeni u istraživanju, edukaciji i produkciji sadržaja.
Sve s ciljem kako bi vam isporučili potpune i provjerene informacije te donijeli širi kontekst turističkih vijesti i trendova.
To je vrijednost koju isporučujemo. Mi ćemo za tu vrijednost i dalje isporučivati kvalitetne turističke informacije kroz minimalno 1728 članaka godišnje.
HrTurizam - vaš izvor informacija iz poslovnog svijeta hrvatskog turizma.
Pretplatite se na sadržaj vodećeg turističkog b2b medija u Hrvatskoj.
Već imate korisnički račun?
Prijavi se
Premium