Storytelling u turizmu: Prodaj mi priču, a ne proizvod

Nedavno me je jedan kolega pitao što je storytelling. Najbolja i najjednostavnija definicija je kako se radi o vještini pričanja priča. Prodaj mi priču, a ne proizvod – To...

Nedavno me je jedan kolega pitao što je storytelling. Najbolja i najjednostavnija definicija je kako se radi o vještini pričanja priča.

Prodaj mi priču, a ne proizvod – To je mantra storytellinga.

O pričanju priča svakako možemo najbolje učiti od globalnih brendova kao što su Nike, Apple, Coca-cola itd… Tako Nike ne prodaje tenisice, Harley Davidson ne prodaje motor, dok Coca-Cola ne prodaje piće, Apple ne prodaje mobitel.

Naravno, da bi priča bila uspješna, prvo i osnovno priča mora biti istina i vjerodostojna. A o detaljima, taktikama vještini storytellinga možemo pričati danima.

Storytelling je temelj brendiranja današnjih proizvoda, a tako i turističkih destinacija. U prilogu donosimo još jadan odličan primjer kako ispričati priču o proizvodu.

Video priča priču o brendu Johnnie Walker, najprodavanijem škotskom viskiju na svijetu. Uživajte.

Turizam se sastoji od priče, emocije i doživljaja.

Evo jedno “trik” pitanje: Čega se sjećate sa zadnjeg godišnjeg odmora? Smještaja ili nekih posebnih trenutaka s obitelji? Odgovor je siguran sam neki doživljaj, trenutak, emocija, a ne hotel ili smještaj.

Evo i jedan turistički promotivni video iz 2015.godine koji priča odličnu priču. Dovoljna je samo jedna riječ – arrive and revive

Jasna i jaka poruka i svakako okidač za prvu fazu ili ciklusa putovanja u turizmu – sanjarenje.

Naravno, radi se o promociji planinarenja u Austriji. A kako to rade u Austriji pogledajte ovdje – Walking and Hiking in Austria

Ne zaboravite motiv dolaska nije smještaj, nego destinacija. Koja je vaša turistička priča?

Vijesti: