Submarine je puno više od burgera! Financial Times uvrstio hrvatski Submarine na listu 1000 najbrže rastućih tvrtki u Europi

Vodeći magazin za politiku i financije, Financial Times postoji već više od 130 godina, a zahvaća publiku nešto veću od 16 milijuna čitatelja diljem svijeta. Radi se o globalnom...

Vodeći magazin za politiku i financije, Financial Times postoji već više od 130 godina, a zahvaća publiku nešto veću od 16 milijuna čitatelja diljem svijeta. Radi se o globalnom brendu i autoritetu, a koji je upravo hrvatski Submarine ubrstio na listu 1000 najbrže rastućih tvrtki u Europi.

Mjesto na listi Financial Timesa nije moguće kupiti, a kompletno poslovanje detaljno se analizira proteklih pet godina. Da biste uopće razmatrani za listu, tvrtka je morala imati godišnji prihod od minimalno 100 000 eura, a zatim najmanje 1,5 milijuna eura u 2019. godini. Slijedom toga je tvrtka morala zabilježiti rast iznad 35,5%.

U jesen 2020. godine kontaktirani smo od strane londonskog ureda Financial Timesa, zatražili su dokumentaciju vezanu uz naše poslovanje, a u svrhu mogućeg uključivanja na prestižnu listu najbrže rastućih europskih kompanija, izjavio je Aleksandar Lazinica, osnivač i suvlasnik Submarinea te dodao: “Od samih početaka pristup Submarinea komplementaran je u nekim segmentima poslovanju tehnoloških kompanija. Doista nam laska činjenica da smo mi kao tvrtka iz netehnološke branše završili bok uz bok tech-kompanijama. Ovo je priznanje za cijelu tvrtku i cijeli Submarine tim. Imperativ nam je oduvijek bio zadovoljstvo naših zaposlenika jer bez toga nema uspješne kompanije

Usporedbe radi, Submarine je ostvario ukupan rast od 221,4%, prihod 2019. godine je iznosio vrtoglavih 4,5 milijuna eura, te su imali 77 zaposlenih. U godini kad je korona virus zahvatio svijet, Submarine je premašio godišnji prihod 2019. za impresivnih 30%. Upravo svojim rezultatima Submarine je postala jedina netehnološka tvrtka iz Hrvatske zauzevši 720. mjesto najbrže rastućih tvrtki prema Financial Timesu.

Aleksandar Lazinica i Dragoljub Božović- Submarine Burger

Kompletno smo prilagodili poslovanje već početkom pandemije. Agilnost i prilagodba na nove uvjete poslovanja ključ je uspjeha same tvrtke. Ulaganje u znanje, nove tehnologije i pojačanje management tima urodilo je plodom. Izuzetno smo ponosni na ovo priznanje te još jednom čestitam svim članovima Submarine tima!“, zaključio je Dragoljub Božović, osnivač i izvršni direktor Submarinea.

Ovo nije jedino priznanje timu koji stoji iza Submarinea. Podsjetimo da su 2019. godine ušli i na popis 50 mjesta gdje pojesti najbolji burger na svijetu po mišljenju čitatelja portala Big 7 Travel koji broji zajednicu od 1,5 milijuna čitatelja. 

U godini kad je korona virus zahvatio svijet, Submarine je otvorio dva nova restorana. U 2021. planiraju ih otvoriti još pet diljem Hrvatske, čime ostvaruju svoju misiju da pruže zadovoljstvo i uživanje u organskim burgerima cijeloj Hrvatskoj. I da, jedna zanimljivost. Čak i jedan takav veliki organizacijski sustav, može biti i svakako je odličan pozitivan primjer kako se povezuje plava i zelena Hrvatske . Može se, sve je stvar ljudi.

/ / / SUBMARINE kao primjer kako se povezuje plava i zelena Hrvatska 

Pitanje je samo, kada će Submarine Burger početi osvajati svijet kao novi turistički izvozni proizvod.

Foto: Submarine Burger

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN