Tajni gosti ocjenjivali hotele i ugostiteljske objekte u Splitsko-dalmatinskoj županiji

Tajni gosti ocjenjivali su proteklog ljeta hotele u Splitsko-dalmatinskoj županiji testirajući ljubaznost, gostoljubivost i susretljivost profesionalaca u hotelima i ugostiteljskim objektima. Tajni gosti su osobe koje na zahtjev anonimno posjećuju...

Tajni gosti ocjenjivali su proteklog ljeta hotele u Splitsko-dalmatinskoj županiji testirajući ljubaznost, gostoljubivost i susretljivost profesionalaca u hotelima i ugostiteljskim objektima.

Tajni gosti su osobe koje na zahtjev anonimno posjećuju zadane lokacije u destinaciji (hoteli, restorani, barovi…) ponašajući se kao potencijalni/redovni gosti i iz perspektive gosta objektivno mjere kvalitetu pružene usluge prema unaprijed definiranim kriterijima i nakon toga na odgovarajući način izvještavaju o svome iskustvu. Naravno, dan dolaska tajnog gosta u destinaciju u je nepoznat, kako bi cijelo istraživanje imalo smisla.

Istraživanje je provela agencija „Heraklea“ tijekom lipnja, srpnja i kolovoza 2019. godine, a pri tome je posebno ocjenjivana telefonska rezervacija, osoblje recepcije, soba, hotelski prostori i pansionski doručak u hotelskom restoranu.

“U hotelskoj uslužnosti i poštovanju standarda usluge hoteli su prikupili 89 posto bodova (od 100 mogućih), pa je i njihova prosječna ocjena odličan” rekla je Željka Bakmaz iz agencije “Heraklea”.

Iako je teško ove rezultate uzeti kao relevantne, pošto je u istraživanju sudjelovalo samo 3 hotela ( Hotel Borak, Hotel Rosina, Hotel Štacija ). Šteta što više hotela nije bilo uključeno u ovo važno istraživanje.

Cilj posjeta restoranima je bio mjerenje ljubaznosti i uslužnosti djelatnika ugostiteljskih objekata uz naglasak na preporuku specijaliteta i nuđenje dodatnih proizvoda (aperitiv, desert, kava…).

Tako su gosti za koje domaćini nisu znali ugostiteljskim objektima kojih je ocijenjeno 39 u svim dijelovima županije, dali odlične prosječne ocjene (91 od 100 mogućih bodova).

Najbolje ocijenjeni  su restorani “Kogo” u Hvaru, “Belveder” u Bolu, “Zrno Soli” u Splitu te “Apinelo” u Supetru.

Ako se gleda usporedba istraživanja od prošle i ove godine, zamijećena je slabija kvalitete ukupne usluge za 2 postotna boda.

Izvor: Heraklea / Naslovna fotografija: Pixabay.com

Vijesti: