Odličan primjer kako treba komunicirati u doba koronavirusa: Tenerife i kampanja #Wellbeback

Nakon odličnog narativa kampanje TZ Portugala ( Dream now – travel later ), i Turistička zajednica Tenerifea je iskočila iz mase sa svojim videom u vrijeme koronavirusa i kampanjom...

Nakon odličnog narativa kampanje TZ Portugala ( Dream now – travel later ), i Turistička zajednica Tenerifea je iskočila iz mase sa svojim videom u vrijeme koronavirusa i kampanjom #Wellbeback.

U videu od samo jedne minute, Tenerife nam daju još jedan odličan primjer kako turističke destinacije trebaju komunicirati u doba koronavirusa.

Kratko, jasno, efektno i svakako inspirirajuće za stavljanje Tenerifa za bucket listu, a sve sažeto u samo jednu minutu videa.

Možda najbolja rečenica ovog narativa, a koja će se sasvim sigurno svima urezati u mislima je: Welcome to Tenerife, te temperature is 25 degress” Odlično pozicioniranje.

Sada je vrijeme za sanjarenje i planiranje, te ono najvažnije – komunicirajte. Također, sada je potrebno isplanirati promociju tj. promotivnu kampanju za #dayafter ili dan nakon korone. Tada je potrebno odmah krenuti s agresivnom promocijom, a da tek tada počnete planirati promociju i izgubite dragocijeno vrijeme.

Budite sigurni kako će sve destinacije snažno napasti tržište i kako će biti šum u komunikaciji. Zato razmišljajte van okvira, kako bi iskočili iz mase i dobili pažnju.

Povezana vijest:

KAKO SVJETSKE TURISTIČKE ZAJEDNICE KOMUNICIRAJU U OVOM TRENUTKU? GLAVNI NARATIV JE FAZA SANJARENJA I PLANIRANJA

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN