To Do in Istria dobitnik nagrade Zlatna koza - Capra d’oro za najbolji turistički proizvod 2024.

Prva destinacijska booking platforma u regiji.

Autor:  HrTurizam.hr

18. prosinca 2024.

Destinacijska booking platforma To Do in Istria dobila je prestižnu nagradu Zlatna koza - Capra d’oro za najbolji turistički proizvod 2024. godine, koju dodjeljuje Turistička zajednica Istarske županije. 

Platforma omogućuje jednostavnu rezervaciju atrakcija, tura, doživljaja i manifestacija na području Istre.

Nagrada prepoznaje inovativan pristup ove platforme u prezentaciji, prodaji i promociji kvalitetnih sadržaja, čime se podiže standard turističke ponude i posjetiteljima olakšava autentičan doživljaj Istre.

Prva destinacijska booking platforma u regiji

Ideja o destinacijskoj booking platformi To Do in Istria započela je još krajem 2019. godine kao inicijativa Istarske razvojne turističke agencije (IRTA) zbog potrebe stvaranja jedinstvenog rezervacijskog sustava na području Istre. 

Projekt je uspješno realiziran tijekom 2023. u suradnji s Upravnim odjelom za turizam Istarske županije i Turističkom zajednicom Istarske županije, dok je za tehničku izvedbu bila zadužena tvrtka digitalna agencija Markething koja je osigurala suvremeno i funkcionalno rješenje za korisnike.

Platforma To Do in Istria predstavlja iskorak u promociji i unaprjeđenju turističke ponude Istre. Kao prva destinacijska booking platforma u regiji, posjetiteljima omogućuje jednostavan i brz pristup najatraktivnijim turama, doživljajima, manifestacijama i lokalnim atrakcijama, navode iz IRTA-e.

Cilj platforme je olakšati planiranje i rezervaciju sadržaja na jednom mjestu te ujedno promovirati ponudu lokalnih ponuđača usluga.

/// Istra je prva regija koja je pokrenula svoju destinacijsku booking platformu

Ova nagrada nije samo priznanje uloženom trudu, već i poticaj za daljnji razvoj, s ciljem da Istra ostane među vodećim destinacijama koje uspješno spajaju tradiciju, inovaciju i modernu tehnologiju.

To Do in Istria dokaz je da inovativni projekti i suradnja dionika mogu stvoriti proizvode koji obogaćuju turističku ponudu regije i čine Istru još privlačnijom destinacijom.

Marketing i promocija kao ključ uspjeha 

Platforma To Do in Istria koristi digitalne kampanje, društvene mreže i ciljane e-mail kampanje kako bi postigla destinacijsku vidljivost. Ovakvim načinom komunikacije prema krajnjim korisnicima omogućava se jednostavna pretraga i rezervacija željenih atrakcija, tura, doživljaja i manifestacija. 

Platforma To Do in Istria već je prepoznata kao koristan alat za turiste i lokalne pružatelje usluga. Od lansiranja tijekom 2023. godine, platforma bilježi rast korisnika, a sve veći broj turista koristi njezine usluge za rezervaciju jedinstvenih iskustava poput vođenih tura, aktivnosti na vodi, gourmet i kulturnih događanja uz dozu avanturističkih tura. 

Trenutačno, platforma nudi 115 atrakcija, tura, doživljaja i manifestacija koje omogućuju posjetiteljima da istraže i uživaju u Istri na autentičan način.

Tijekom 2024. godine, web stranica je zabilježila ukupno 51.000 pregleda i 213.000 ostvarenih događaja, što dodatno potvrđuje njezin rast i privlačnost među korisnicima te dokazuje uspjeh platforme, potvrđujući njen značajan doprinos u stvaranju i promociji turističke ponude Istre.

Daljnji ciljevi uključuju kontinuirano unaprjeđenje destinacijske booking platforme To Do in Istria s novim funkcionalnostima koje će dodatno olakšati korisnicima otkrivanje i rezervaciju željenih doživljaja.

Izvor i foto: IRTA

Autor:  HrTurizam.hr

18. prosinca 2024.