Tripadvisor i Airbnb su se pored Googlea, uspjele pozicionirati kao samostalne tražilice

Google je globalni “car” kada pričamo o pretraživanju za veliku većinu potrošača, no novo zanimljivo istraživanje pokazuje da su druge kompanije također u “igri” kada pričamo o turizmu. Oko...

Google je globalni “car” kada pričamo o pretraživanju za veliku većinu potrošača, no novo zanimljivo istraživanje pokazuje da su druge kompanije također u “igri” kada pričamo o turizmu.

Oko 69% korisnika koristi Google u svom pretraživanju za stvari koje se nalaze u blizini, a usluge kao što su Yahoo (23%), Apple Maps (23%) i Yelp (22%) dolaze nakon toga, govore podaci studije Uberall -a i MomentFeed, a prenosi prenosi PhocusWire.

No, analiza na temelju lokalnih internetskih performansi 80.000 poslovnih lokacija i anketa na više od 1.000 potrošača sa sjedištem u SAD-u otkrili su da su se turistički brendovi poput Tripadvisora i Airbnba same po sebi uspjele se pozicionirati kao korisne tražilice. Studija je otkrila da jedan od pet potrošača koristi Tripadvisora i Airbnb, kao lokalne usluge pretraživanja.

Važnost lokalnog pretraživanja poput Tripadvisora ​​i Airbnba postala je ključni marker u njihovim strategijama pandemije za pružanje detaljnih informacija onima koji ne mogu putovati na svoja uobičajena odredišta i istražuju svoje lokalne zajednice i regije.

Greg Sterling, potpredsjednik uvida u Uberallu, kaže su potrošači željni rezervirati putovanja nakon COVID-a i kako bi komapnije povezana s putovanjima bilo pametno optimizirati svoju lokalnu prisutnost na Googleu i drugim popularnim aplikacijama za putovanja. “Podaci pokazuju da potrošači koriste više web stranica za putovanja prilikom planiranja putovanja i donošenja odluka o restoranima, smještaju i zabavi tijekom svog putovanja.” navodi Sterling.

Još jedan strateški pomak u ponašanju potrošača pri pretraživanju jest prelazak s robnih marki na pretraživanja bez robnih marki, pri čemu je potonja dominantna metoda tijekom pandemije.

Studija je također otkrila da su pretraživanja za “Hotel Near Me” zamijenila popularne pojmove prije pandemije, poput “Marriott Near Me” i druge izraze koje vode hotelski brendovi , što znači da potrošači ne traže isključivo smještaj u poznatim hotelskim brendovim.

Nick Hedges, glavni strateški direktor i izvršni potpredsjednik za Sjevernu Ameriku u Uberallu, objašnjava: kako povećanje lokalnih pretraživanja bez robnih marki je složena pojava, uvelike potaknuta vrijednošću koju potrošači stavljaju na blizinu, neposrednost i praktičnost.

65% potrošača smatra da je određivanje cijena najutjecajniji element na odluke o kupnji, no važnost informacija o higijenskim i sigurnosnim protokolima COVID-19 peta je na istoj listi sa 29%, ispod poslovne udaljenosti od kuće (38%), ocjena i recenzija (36%) i fotografija proizvoda (31%).

Foto:  Oleg Magni from Pexels


Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN