TripAdvisor i Trip.com Group ušli u poslovnu suradnju na kineskom tržištu

TripAdvisor i Trip.com Group, kineska online putnička agencija koja se prethodno zvala Ctrip, ušli su u poslovnu suradnju, prenosi Skift. Prema uvjetima sporazuma, Trip.com Group će, između ostalog, distribuirati...

TripAdvisor i Trip.com Group, kineska online putnička agencija koja se prethodno zvala Ctrip, ušli su u poslovnu suradnju, prenosi Skift.

Prema uvjetima sporazuma, Trip.com Group će, između ostalog, distribuirati sadržaj TripAdvisora kroz svoje brendove poput Ctripa, Trip.com-a, Qunara i Skyscannera. Također, sporazum kompaniji Trip.com Group podrazumijeva i mogućnost imenovanja jedne osobe u upravu TripAdvisora.

Poslovnom suradnjom, ostvarenom kroz novi brend naziva TripAdvisor China, TripAdvisor će posjedovati 40 posto kompanije te će opskrbiti kompaniju Trip.com Group ekskluzivnim pravima na svoj kineski brend, licencama za sadržaj i ostalom imovinom kompanije. Trip.com Group većinski je dioničar ovog novog brenda.

U zajedničkoj izjavi za medije, kompanije su navele kako ovaj sporazum pomaže kompaniji Trip.com Group u postizanju globalizacijskih ciljeva te ojačava ugled TripAdvisora kao globalnog lidera u sektoru putovanja.

Zadovoljstvo nam je najaviti strateško partnerstvo sa Trip.com Group kako bi proširili globalni doseg TripAdvisora, ali i pomogli kineskim turistima planiranje smislenijih putovanja“, izjavio je Stephen Kaufer, predsjednik uprave TripAdvisora. „Kina je jedno od najvećih i najbrže rastućih putničkih tržišta na svijetu. Trip.com Group, s poznatim brendovima i tržišnim liderstvom, savršen je partner koji nam može pomoći u postizanju dugoročnih ciljeva u regiji.

Izvršna direktorica kompanije Trip.com Group, Jane Sun, ukazala je na korist TripAdvisorovih korisničkih recenzija i fotografija, dodavši kako će sporazumi pomoći u globalnom rastu i viziji kompanije da zadovolje potrebe svojih kupaca diljem svijeta.

Izvor / foto: Skift; Pexels, TripAdvisor, Trip.com Group

POVEZANA VIJEST:

SURADNJA BOOKING.COMA I PLATFORME GRAB DODATNO DOLILA ULJE U GLOBALNOJ UTRCI ZA DOMINACIJOM U SEKTORU TURIZMA

Vijesti: