TripAdvisor planira uvesti program vjernosti kako bi dobio bitku protiv Google Travela

Kad razmišljate o iskustvu online rezervacije putovanja, poput pretraživanja po portalima kao što su Priceline.com, Expedia.com ili Booking.com, program vjernosti vjerojatno nije prvo što vam padne na pamet. No,...

Kad razmišljate o iskustvu online rezervacije putovanja, poput pretraživanja po portalima kao što su Priceline.com, Expedia.com ili Booking.com, program vjernosti vjerojatno nije prvo što vam padne na pamet. No, u kampanji protiv Google Travela, program vjernosti bi mogao biti taj element koji će staviti online putničke agencije u prednost, prenosi Skift.

To je barem ideja TripAdvisora koji je u svojim najnovijim financijskim izvješćima nagovijestio kako određuju vrstu programa vjernosti koji ima smisla za njihovu zajednicu. Koncept je, u ovom slučaju, da trenutni članovi TripAdvisora već iskazuju dublji angažman s platformom. Implementiranjem programa vjernosti, korisnici će imati dodatan poticaj za ostanak u TripAdvisor mreži, a što dalje od Googleovih „kandži“.

Naravno, to ne bi bio prvi program vjernosti u sektoru online putničkih agencija – Expedia Rewards i Orbitz Rewards postoje već godinama. Međutim, TripAdvisor bi mogao činiti razliku zahvaljujući njegovom moćnom sustavu koji se bazira na recenzijama.

Ipak, s minimalnim razlikama između online putničkih agencija, TripAdvisor će se morati jako kreativno diferencirati te u konačnici ponuditi korisnicima jedinstvenu vrijednost.

TripAdvisor nije jedini koji razmišlja o programu vjernosti. I Booking Holdings, koji je vlasnik platformi poput Booking.com, Agoda.com i Kayak.com, planira unaprijediti svoj već postojeći program. Glenn Fogel, izvršni direktor Booking Holdingsa, izjavio je kako kompanija planira „proširiti doseg Genius programa“.

Izvor / foto: Skift; TripAdvisor

Vijesti: