TripAdvisor uskoro pokreće novu značajku za poticanje izravnih rezervacija

TripAdvisor je najavio pokretanje nove značajke izravne rezervacije u okviru postojećeg proizvoda „TripAdvisor sponzoriranog plasiranja“ čime su omogućili vlasnicima smještaja jednostavnije doseći još više potencijalnih korisnika i povećati broj...

TripAdvisor je najavio pokretanje nove značajke izravne rezervacije u okviru postojećeg proizvoda „TripAdvisor sponzoriranog plasiranja“ čime su omogućili vlasnicima smještaja jednostavnije doseći još više potencijalnih korisnika i povećati broj izravnih rezervacija za svoj smještaj, prenosi eHotelier.

Ovo novo unaprjeđenje izravne rezervacije putnicima nudi poveznicu kojom mogu izravno, u komunikaciji s objektom, rezervirati smještaj. U isto vrijeme, ta značajka može pomoći vlasnicima smještaja pri izbjegavanju skupih provizija internetskih putničkih agencija, koje mogu iznositi i do 25 posto ukupne cijene.

Često čujemo od hotelijera kako im je potrebna pomoć u rješavanju najvećih izazova oko rezervacija, a da pritom puno ne potroše“, izjavio je Martin Verdon-Roe, potpredsjednik B2B Hotela. „Ovaj novi alat lansirali smo na temelju povratnih informacija vlasnika hotela, a jedna je od brojnih stvari koje u narednim mjesecima planiramo ponuditi hotelijerima kako bi zadovoljili njihove potrebe.

„TripAdvisor sponzorirano plasiranje“, koje je pokrenuto 2017., pojavljuje se na popularnim stranicama unutar TripAdvisora, uključujući rezultate pretraživanja i pretraživanja smještajnih objekata „u blizini“. Kad se smještaj podudara s pretragom potencijalnog gosta i ima dostupne sobe za rezervaciju, ovi oglasi stavljaju navedene smještajne objekte u prvi plan.

Primjer TripAdvisor sponzoriranog plasiranja koji potiče na izravnu rezervaciju

Nedavno istraživanje Ipsos MORI-ja, u suradnji s TripAdvisorom, pokazalo je kako se 71 posto putnika odluči na rezervaciju smještaja nakon čitanja recenzija na TripAdvisoru.

Odvojeno istraživanje korisnika TripAdvisora, provedeno u rujnu, otkrilo je kako gotovo polovica putnika (41 posto), ako im se pruži prilika, radije izravno rezervira hotel, što pokazuje prednosti izravnog odnosa sa smještajnim objektom.

Novo poboljšanje ne samo da pomaže putnicima u izravnoj rezervaciji, već pomaže i vlasnicima smještaja napredovati na internetu. Poboljšanje izravne rezervacije postalo je dijelom mnogih drugih alata TripAdvisora koji pomažu smještajnim objektima širiti svoje poslovanje.

Jenn Edwards, vlasnica hotela Groveland iz Kalifornije, počela je koristiti novu značajku za vrijeme njenog beta testiranja. „U posljednjih osam godina shvatili smo kako je sve teže natjecati se s online turističkim agencijama prilikom izravnih rezervacija. Ova nova značajka sponzoriranog plasiranja pomogla nam je povećati broj izravnih rezervacija, istovremeno smanjujući troškove u pola“, objasnila je Edwards.

Izvor / foto: eHotelier

Vijesti: