trivago proveo istraživanje na temu kako potrošači planiraju, sanjaju i razmišljaju o putovanjima u 2021.

Nakon godinu dana Covid krize jasno je svima kako se sve promijenilo, a tako i ponašanja putnika. Koliko će se dugoročno promijeniti ponašanja putnika – pitanje je na koji...

Nakon godinu dana Covid krize jasno je svima kako se sve promijenilo, a tako i ponašanja putnika. Koliko će se dugoročno promijeniti ponašanja putnika – pitanje je na koji bi svi htjeli imati odgovor. Možemo i trebamo predviđati, no još je prerano za ozbiljne pokazatelje promijene ponašanja putnika. Ove godine ćemo dobiti neke obrise, no pravo stanje vidjet ćemo tek od sljedeće godine.

Kako se polako ograničenja počinju ukidati u dijelovima svijeta, putnici su željni putovanja i strpljivo čekaju jasan signal kada bi mogli ponovno putovati. Globalna platforma za pretraživanje smještaja trivago nedavno je provela istraživanje kako bi vidjela kako potrošači planiraju, sanjaju i razmišljaju o putovanjima 2021. godine.

Istraživanje na više od 2.000 odraslih osoba u SAD-u i Velikoj Britaniji, provedeno je od 03. do 09. siječnja, rezultati istraživanja otkrivaju koje su značajni motivi za putovanjima, uključujući čega bi se potrošači odrekli, što bi željeli raditi i gdje bi željeli ići ove godine.

Potrošači ističu da bi se odrekli ušteđevine, posla, čak i seksualnog života da bi ponovo putovali

Razmišljajući o svom prvom putovanju nakon pandemije, većina kaže da se zbog toga osjećaju “uzbuđeno” (SAD, 56%; Velika Britanija, 54%) i / ili “sretno” (SAD, 53%; Velika Britanija, 52%). Čak 25% Britanaca i Amerikanaca kaže da bi se odrekli svoje ušteđevine da bi to učinili sada, a oko dvije petine (SAD, 38%; Velika Britanija, 40%) kaže da bi se odrekao seksa na godinu dana kada bi odmah mogli krenuti na put. Svaki peti ispitanik rekao je da bi se sada odrekao svog partnera da putuje, a što je još važnije, gotovo polovica odustala bi od posla (SAD, 48%; Velika Britanija, 41%).

Iako su postavljena pitanja malo neozbiljna ( tipa: čega bi se odrekli radi putovanja? ), ipak govore o velikoj želji za putovanjem, o kojoj govore i sva dosadašnja istraživanja.

Više od 80% ispitanih donekle se ili čvrsto slaže da su putovanja dio njihovog kvalitetnog zaokruženog života. Koncept putovanja kao oblika brige o sebi / wellnessa i širenja vlastite perspektive onaj je koji nastavlja rasti, navodi se u istraživanju.

U obje zemlje većina ispitanika kaže da je spriječenost da slobodno putuju jedan od najgorih aspekata pandemije (SAD, 81%; Velika Britanija, 82%).

Sve više doživljavamo emocionalno blagostanje kao još jednog pokretača putovanja i potrebe za bijegom. Kada će putovati, čini se da će ispitanici vjerojatno uključiti nove interese – više od polovice (SAD, 57%; Velika Britanija, 56%) kaže da su se bavili novim hobijem od početka pandemije, a većina ih je to učinila izražavajući iznenađenje njihovom novootkrivenom strašću. Velika većina njih (SAD, 68%; Velika Britanija, 64%) misli da je barem donekle vjerojatno da će odabrati odmor povezan s novim hobijem kad pandemija završi.

S obzirom na sve ovo, čini se da će procvat putovanja nakon pandemije biti vjerojatan jer potrošači nastoje nadoknaditi izgubljeno vrijeme.

Definicija odmora iz snova se promijenila

Tipična ideja velikog putovanja ili odmora – planiranog unaprijed i spremljenog za njega – zastarijeva s ograničenjima putovanja i sposobnošću planiranja unaprijed. Osim toga, izolacija i udaljenost zaključavanja promijenili su dinamiku odmora iz snova dok mislimo na njih. Prvi izbor za Amerikance i Britance za njihov „odmor iz snova“ bila je prilika da provode „vrijeme s obitelji i prijateljima koji su mi nedostajali“ (SAD, 26%; Velika Britanija, 34%), a ovo isto je posebno izraženo među starijim osobama u svakoj zemlji (SAD, 35%; Velika Britanija, 47%).

Više od 4 od 5 ispitanika (SAD, 84%; Velika Britanija, 87%) putovanje smatra temeljnim za dobar život, a dvije trećine ili više (SAD, 72%; Velika Britanija, 66%) kaže da planiraju putovati čak više nego što je bilo u prošlosti nakon završetka pandemije.

Također, potražnja govori o bližim ili lokalnim destinacijama i vikend putovanjima. Upravo zato će trivago uskoro ponuditi alat za nadahnuće i mogućnosti rezerviranja lokalnih putovanja i doživljaja. Na istom tragu je i istraživanje Airbnb-a.

/ / / Veliko istraživanje Airbnb-a daje nam naslutiti kako će izgledati putovanje u ovoj godini

Prije par dana, Axel Hefer, CEO trivaga je za CNN izjavio kako moramo biti strpljivi dok se situacija s covidom ne stabilizira, kako bi imali ljetnu sezonu jer svi su nestrpljivi za prvo putovanje nakon zaključavanja ( lockdowna ).

“Mislim će ljetna sezona biti vrlo vrlo dobra. Ono što vidimo je da postoji ogromna potražnja za putovanjem i da ljudi žele putovati što prije. Kada dođemo do napretka u cijepljenju i kada putna ograničenja popuste, imat ćemo vrlo visoku potražnju za putovanjem. Trenutno vidimo da je velika potražnja za kratkim putovanjima, što je i logično jer ljudi napokon žele odmoriti se i izaći iz domova. Ne mislim da odmah trebamo vidjeti l rezervacije za ljetnu sezonu, jer iste mogu doći i puno kasnije. Čim će biti moguće putovanje, ljudi će početi putovati i rezervirati” istaknuo je Hefer.

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN