Turizam ne poznaje granice – Around Zagreb promovira metropolu i okolicu kroz jedinstvenu suradnju dviju turističkih zajednica

Turistička zajednica grada Zagreba i Turistička zajednica Zagrebačke županije i ove godine partnerski surađuju u promociji Zagreba i njegove okolice kroz jedinstvenu destinacijsku kampanju – Blizu grada, blizu srca...

Turistička zajednica grada Zagreba i Turistička zajednica Zagrebačke županije i ove godine partnerski surađuju u promociji Zagreba i njegove okolice kroz jedinstvenu destinacijsku kampanju – Blizu grada, blizu srca / Around Zagreb.

Podsjećamo, zajednička posebna promotivna kampanja Blizu grada, blizu srca kreirana je s ciljem stvaranja cjelogodišnje platforme promocije bogate ponude glavnog grada i njegove okolice. U tom smislu se, kao destinacijska kampanja, obraća emitivnim tržištima, promičući boravak na otvorenom, u zelenilu i prirodi s fokusom na zdravlje i održivost te podižući svijesti o Zagrebu i okolici kao poželjnoj životnoj sredini i turističkoj destinaciji.

Ovogodišnje izdanje kampanje uvodi stanovite novitete, a detaljnije ih predstavlja direktorica TZGZ, Martina Bienenfeld: „Dosadašnji uspjeh kampanje potaknuo nas je da unaprijedimo našu platformu i prezentiramo je emitivnim tržištima. Tako smo – uz osvježeni vizual i itinerare – kreirali novu rubriku Jeste li znali koja predstavlja zanimljivosti iz našeg okruženja. Kampanju sada pokrećemo na tržištima Austrije, BIH, Hrvatske, Slovenije, Srbije i Njemačke, a uskoro ju i širimo kroz suradnju s Krapinsko – zagorskom županijom“.

„Kampanja će se vršiti online putem advertorijala i bannnera u trajanju od mjesec dana. Advertorijali će biti prilagođeni jezično za svako pojedinačno tržište, a prezentirat će bogatu kulturnu ponudu, s fokusom na boravak u zelenilu, rekreaciju i održivi turizam, a sve kroz zanimljive priče koje prezentiraju aktualnu ponudu Zagreba i njegovog prstena”, pojašnjava Darja Dragoje iz TZGZ.

Suradnja ovih dviju turističkih zajednica u posljednje je dvije godine prerasla u čitav niz kampanja i konkretnih turističkih proizvoda u kojima mogu uživati gosti glavnoga grada. Partnersku suradnju ovih turističkih zajednica prepoznala je i struka kao primjer suradnje na terenu koja donosi vrlo konkretne rezultate svim dionicima.

Direktorica TZZŽ Ivana Alilović kaže: „Domaći i strani turisti ne razmišljaju o administrativnim granicama, već o sadržaju. Upravo iz tog razloga suradnja turističkih zajednica Zagreba i Zagrebačke županije bila je logična. Izuzetno mi je drago što je direktorica Binenfield prepoznala veliki potencijal Zagrebačke županije, jer Zagreb i prsten zajedno su jači. Spojili smo urbano i ruralno, a sa zdravstvenim i kulturnim turizmom, bogatim outdoor sadržajem te autentičnom enogastro ponudom učinili smo ovu destinaciju još atraktivnijom. Upravo će enogastro usluga biti u fokusu nove kampanje koja novim vizualima priča novu priču jedne metropole i njene okolice koje se međusobno nadopunjuju kvalitetnim i zaokruženim turističkim proizvodom. Ovakvim sadržajima produžujemo boravak gostiju u obje destinacije”.

Logična i pametna suradnja koja zajedničkim snagama promovira glavni grad i zagrebački zeleni prsten kroz jedinstvenu destinacijsku kampanju pokazala se dobitnom kombinacijom od koje profitiraju svi, a ponajviše turisti i posjetitelji. Primjer je to dobre prakse koji bi trebale slijediti i neke druge turističke destinacije u Hrvatskoj, posebice u ovo izvanredno vrijeme za turizam, kada su potrebni novi smjer i energija, te proaktivno probijanje na tržište. Jer, turizam ne poznaje granice.

Cjelokupna ponuda objedinjena je na aroundzagreb.hr, a informacije su za sada dostupne na hrvatskom, engleskom, njemačkom i slovenskom jeziku.

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN