Segment “iskustava” (ture, izleti, atrakcije, itd.) je i dalje jedna od najkompleksnijih prilika u turizmu. I zato jako puno travel tech kompanija želi uskočiti u taj segment. Što se tiče tehnologije to danas nije problem, no doći do vidljivosti brenda i u konačnici "svetog grala" - da se ostvaruje veliki promet preko platforme to je najveći izazov.
Skoro svaki dan na globalnoj sceni najavljuje se...
Za nastavak čitanja pretplatite se na portal HrTurizam
Pretplatom dobivate mogućnost svaki dan čitati turističke poslovne vijesti, priče, trendove, analize, intervjue i kolumne iz hrvatskog turističkog poslovnog sektora.
Iza svakog autorskog članka stoje godine i godine iskustva, učenja te sati i sati provedeni u istraživanju, edukaciji i produkciji sadržaja.
Sve s ciljem kako bi vam isporučili potpune i provjerene informacije te donijeli širi kontekst turističkih vijesti i trendova.
To je vrijednost koju isporučujemo. Mi ćemo za tu vrijednost i dalje isporučivati kvalitetne turističke informacije kroz minimalno 1728 članaka godišnje.
HrTurizam - vaš izvor informacija iz poslovnog svijeta hrvatskog turizma.
Pretplatite se na sadržaj vodećeg turističkog b2b medija u Hrvatskoj.
Već imate korisnički račun?
Prijavi se
Premium