Turska kao najbolji primjer kako treba komunicirati i ispričati priču

Turska je još jednom pokazala odličan primjer kako se od trenutne negativne i izvanredne situacije u turizmu treba komunicirati i ispričati priča. Odličan primjer kako se uvijek narativ i...

Turska je još jednom pokazala odličan primjer kako se od trenutne negativne i izvanredne situacije u turizmu treba komunicirati i ispričati priča.

Odličan primjer kako se uvijek narativ i komunikacija mogu drugačije usmjeriti, pa čak i u izrazito negativnoj priči. Primjer kako biti drugačiji i kako izgleda moderna komunikacija te promocija jedne turističke destinacije. Priča i narativ omogućuje da se naša poruka čuje u izrazito velikom šumu u komunikaciji, ovako smo jedinstveni i ovako stvarate konkurentsku prednost. Uvijek, a kamoli danas kada je doslovna borba za svakog gosta.

Tajna uspjeha je – iznajmite profesionalce – agencije i copywritere. Ljudska mašta je čudo.

Bez puno priče, pogledajte kako Turska poziva goste da ih posijete.

Safe Tourism Program Turkey

Turkey is ready for you to enjoy all its colors with your loved ones. #ReTurkey #SafeTourismTurkey #ReadyAndSafeTurkey

Možda najbolja poruka je kako moramo prihvatiti kako ćemo neko vrijeme morati živjeti s koronavirusom u našim životima, dok se ne pronađe lijek ili cjepivo. To jednostavno moramo prihvatiti, te sukladno tome i komunicirati.

Dok se mnoge destinacije muče kako komunicirati, a da pri tome ili se igraju s coronafree narativnom ili da uopće ne spominju covid krizu, Turska je na najbolji način pokazala kako se trenutno komunicira i kako negativnu situaciju pretvoriti u “pozitivnu”. Isto pravilo će vrijediti i sljedeće godine, ako se do proljeća ne pronađe lijek ili cjepivo za covid19.

Kroz ovaj zabavan i drugačiji video, su na najjednostavniji način pojasnili i dokazali se kao sigurna destinacija, a pri tome kroz zabavan narativ “premostili” psihološku barijeru straha koji naravno direktno negativno utječe na turizam. Također, kao što svi znamo, svi se najviše brinemo o našoj djeci, a upravo kroz ovaj video gdje je dječak glavni narator ove priče, i taj izazov su premostili.

Naravno, u spotu su indirektno istaknuti i glavni aduti, a to su vrhunski smještaj, destinacija, kultura i sadržaji.

Safe Tourism Certification Program

Tu je i jasno naznačen Turski program sigurnog certificiranja u turizma, od smještajnih objekata, restorana, do putničkih agencija i transfera.

Kompanije koje imaju spomenuti certifikat imaju još jednu potvrdu prema turistima da se stvarno brinu o svim protokolima kako bi gosti bili sigurni. Percepcija sigurnosti i ozbiljnost, kao i komunikacija je danas najvažnija valuta u turizmu.

Više o sigurnosnim protokolima i certificiranju saznajte OVDJE

Turska je ovim potezom očitala lekciju svima u turizmu. Odličan primjer koji će sasvim sigurno ući u knjige kao pozitivan primjer kriznog komuniciranja i promocije turističke destinacije.

Povezane vijesti: