Turistička zajednica općine Baška objavila je seriju novih promotivnih videa.
Jedan glavni video kojim pozivaju da ih gosti upoznaju, te šest kraćih videa segmentiranih u šest kategorija, a koji pričaju svaki svoju priču. Od povijesti, prirode, plaža, gastronomije, aktivnog turizma i ribarskih dana.
Glavni video se sastoji od dijelova manjih segmentiranih videa, ali ne sa svim kadrovima, tako da svaki kratki video ipak ima više kadrova i jedinstven je svaki za sebe. Svakako treba pohvaliti ovakav način produkcije videa, da se uz jedan glavni video, naprave i kraći koji su segmentirani po turističkim proizvodima. Iako, moram priznati da mi nedostaje priče u kraćim video materijalima, te bi svakako savjetovao da se u manjim video materijali ipak posveti malo više pažnje i ispriča zaokružena priča, a da nije samo mozaični video.
#VisitBaška: Get to know us…
#VisitBaška: History
#VisitBaška: Nature
#VisitBaška: Sea & Beaches
#VisitBaška: Gastronomy
#VisitBaška: Fishermen’s Day
#VisitBaška: Outdoor
Svaki turistički djelatnik u Baškoj trebao bi podijeliti ove video materijale
Svi koji se bave turizmom u Baškoj trebali bi podijeliti ove video materijale na svojim web stranicama, newsletter kampanjama i društvenim mrežama, te tako se uključiti u dodatnu promociju destinacije. Svima je to u interesu, a promotivni materijali upravo tome i služe. Tako dodatno pojačavate promociju i cijela destinacija raste. Ukoliko imate goste za koje znate njihove motive dolaska i što ih zanima, napravite posebnu promociju gdje recimo uz Outdoor video, napravite i dodanu vrijednost kroz članak. Što sve destinacija nudi za aktivni turizam, gdje su bike staze, sportski objekti itd… zaokružite cijelu priču s dodatnim informacijama. Vi ste ambasadori vaše destinacije. Ako vi ne pričate priču o svojoj destinaciji, tko će?
Odlična predsezona u Baškoj
Prema podacima sustava eVisitor, koji evidentira promet prijavljenih turista, u razdoblju 01.01.-31.10.2018. godine ukupno je ostvareno 180.387 dolazaka te 1.006.627 noćenja. U usporedbi s prošlom godinom, broj dolazaka porastao je za 5%, dok se broj noćenja povećao za 1,25%.
Najveći broj noćenja u razdoblju 01.01.-31.10.2018. ostvaren je u objektima u domaćinstvu 446.020 (1% manje), zatim u kampovima 274.933 (+2,5%), slijedi broj noćenja u hotelskom smještaju 209.715 (+3,3%), a u ostalim ugostiteljskim objektima za smještaj 75.959 (+5,5%) noćenja.
Za ove odlične rezultate osobito je bitno povećanje turističkog prometa u pred i posezoni, ističu iz TZ Baške te dodaju kako je značaj manifestacija i razvoj specifičnih turističkih proizvoda u Baški, posebice u razdoblju van glavne ljetne sezone, pokazao se kroz rezultate zabilježenih posjeta i noćenja.
U prvih 5 mjeseci ostvareno je 93.375 noćenja što je čak 34% više noćenja. U rujnu je ukupno ostvareno 131.417 noćenje ili 12%. više, a u listopadu 18.552 noćenja odnosno 2% više. “Upravo je na našoj najvažnijoj manifestaciji u listopadu, Baška Outdoor Festivalu, ostvaren povijesni rezultat, prvo milijunto noćenje” zaključuju iz TZ Baške.