TZ Šibensko-kninske županije osvojila Europsku nagradu za komunikacijsku kampanju

U snažnoj konkurenciji finalista Eurobank Bugarska/BBDO, ING Rumunjska/Zenith, Telenor Bugarska/Intelday i Erste Bank Srbija, Turistička zajednica Šibensko-kninske županije u suradnji s agencijom S.T.A.R. Digital, osvojila je prestižnu European Excellence...

U snažnoj konkurenciji finalista Eurobank Bugarska/BBDO, ING Rumunjska/Zenith, Telenor Bugarska/Intelday i Erste Bank Srbija, Turistička zajednica Šibensko-kninske županije u suradnji s agencijom S.T.A.R. Digital, osvojila je prestižnu European Excellence Award nagradu u kategoriji najbolje marketinške kampanje s područja jugoistočne Europe.

Radi se o kampanji „Take a walk with us” koja je realizirana na tržištima Austrije, Njemačke, Slovenije, Poljske i Češke, a promovira prirodne i kulturne ljepote destinacije konceptom „šetnje“ u kojoj posjetitelj upoznaje sva njezina bogatstva kroz video i „storytelling“ formate. Također kampanja je bila fokusirana na privatnost, netaknutu prirodu i sigurno okruženje, a realizacija kreativnog dijela sugerirala je personalizirani pogled posjetitelja prema odabranim lokacijama u destinaciji.  

Sinergija ključnih dionika Šibensko-kninske županije

Kao nositelj projekta Turistička zajednica Šibensko-kninske županije, uz podršku Hrvatske turističke zajednice, okupila je ključne dionike u destinaciji – TZ grada Šibenika, TZ grada Vodica, NP Krku, NP Kornate, Tvrđavu Kulture Šibenik, te JU Priroda Šibensko-kninske županije.

Izuzetna je čast da je upravo naša kampanja po procjeni zahtjevnog ocjenjivačkog suda izabrana za najbolju marketinšku kampanju i to u tako snažnoj konkurenciji. Ova europska nagrada snažna je potvrda našem dosadašnjem radu i poticaj za još snažnije naprijed. Ova izazovna godina, zahtijevala je potpuno nove i neisprobane koncepte, a na koje smo mi, evo, izgleda uspješno reagirali. Ono na što sam najponosnija, jest, da je ovaj marketinški projekt prva, ali sada je sasvim sigurno ne i posljednja, sinergija nekoliko bitnih dionika turizma naše destinacije. Rezultat je ovo udruženih snaga Turističkih zajednica gradova Šibenika i Vodica, Javnih ustanova NP Krka i Kornati, te Javnih ustanova Tvrđave i Priroda ŠKŽ. Svima nam je trebala kampanja, na sasvim novim počelima, te smo odlučili udružiti i snage i novac, a rezultat je upravo ovo, kampanja koja je prepoznata kao najbolja u Europi za našu regiju.” istaknula je Željana Šikić, direktorica Turističke zajednice Šibensko-kninske županije

Autor foto i video materijala je Toma Kezić, kreativnu strategiju i koncept kao i realizaciju kampanje potpisuje agencija S.T.A.R. Digital. “Ova godina bila je iznimno izazovna, posebno u turizmu pa je uz brzu reakciju trebalo drugačije osmisliti i prilagoditi komunikaciju kako bi potaknuli turiste na brzu odluku i posjet destinaciji u ovo doba globalne krize” poručuju iz S.T.A.R. Digitala.

Privatnost, netaknuta priroda i sigurno okruženje nikad nisu bili važniji, ističu iz TZ Šibensko-kninske županije te dodaju kako je nagrađena ovogodišnja kampanja odgovor je na nove zahtjeve tržišta u industriji putovanja.

“U vremenima lockdown-a, morali smo suspendirati sve dotadašnje planove i kampanje, ali isto tako smo bili svjesni da ćemo morati odgovoriti tržištu pri prvoj, iako i najmanjoj najavi turizma. Rekoncipirali smo sve dotadašnje planove, pretresli nova tržišta i motive dolaska. Bili smo svjesni da se moramo koncentrirati na sigurno okruženje, boravak u prirodi, naglašavajući pri tom našu neprocjenjivu prirodnu i kulturnu baštinu. Naše potrebe povjerili smo u ruke marketinškoj tvrtki S.T.A.R. Digital s kojom radimo već 7 godina, a koja je svojim iznimnim vještinama pretočila naše atrakcije u koncept video šetnji i storytellinga, inspirirajući potencijalne goste, i oduševivši i ovaj europski sud, te nam svima zajedno ukazala ovu veliku čast. Ovaj projekt i ova nagrada snažan su dokaz nužnosti sinergije i zajedničkog rada, jer udružujući se u idejama i energiji možemo napraviti uistinu puno.” zaključila je Šikić.

Naslovna fotografija: Toma Kezić

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN