U britanskim medijima krenula kampanja – Croatia, your new office

Hrvatska turistička zajednica ( HTZ ) krenula je s kampanjom koja ima za cilj pozicionirati Hrvatsku kao atraktivnu destinaciju za digitalne nomade. Tako je kampanja krenula u renomirani i...

Hrvatska turistička zajednica ( HTZ ) krenula je s kampanjom koja ima za cilj pozicionirati Hrvatsku kao atraktivnu destinaciju za digitalne nomade.

Tako je kampanja krenula u renomirani i jednim od najčitanijih britanskih dnevnih listova The Mirror i The Independent, koji su objavili članke u kojima je Hrvatska predstavljena kao poželjna i atraktivna destinacija za digitalne nomade. Jedne od najčitanijih medijskih publikacija u Ujedinjenom Kraljevstvu koje ukupno prati više od 50 milijuna čitatelja.  

Hrvatska je u Velikoj Britanija prepoznata kao atraktivna destinacija čijoj se bogatoj prirodnoj i kulturnoj baštini Britanci dive. Sigurni smo da će naša gastronomija, klima i priroda mnoge Britance inspirirati da kao digitalni nomadi još bolje upoznaju našu zemlju i uživaju u njenim blagodatima“, izjavila je direktorica Predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Ujedinjenom Kraljevstvu Darija Reić dodavši kako navedene objave značajno doprinose i generalnoj vidljivosti Hrvatske kao turističke destinacije na ovom važnom tržištu.

U The Independentu se navodi kako je u Hrvatskoj od ove godine uvedena posebna dozvola za digitalne nomade, čime je Hrvatska postala jedna od rijetkih zemalja u svijetu u kojoj su stvoreni formalni uvjeti za život i rad digitalnih nomada. U nastavku članka novinarka piše o promotivnoj kampanji Hrvatske turističke zajednice „Croatia, your new office!“, pokrenutoj upravo s ciljem predstavljanja Hrvatske kao zanimljive destinacije s kvalitetnim uvjetima za život digitalnih nomada.

The Mirror u članku „Croatia’s new remote worker visa allows Brits to come and stay for up to a year“ navodi odlične uvjete boravka u Hrvatskoj u statusu digitalnih nomada, ističući pritom i jedinstvene prirodne ljepote Hrvatske, poput otoka, nacionalnih parkova, zanimljivih gradova i prekrasnih plaža.

Oglašivačka kampanja će se, uz PR i medijske aktivnosti, provoditi i putem društvenih mreža Facebook i Twitter s posebnim fokusom na tržišta SAD-a, Kanade i Ujedinjenog Kraljevstva, ističu iz HTZ-a.

Podsjetimo, nedavno je Hrvatska turistička zajednica ( HTZ ) objavila na svojoj web stranici, posebnu podstranicu upravo za digitalne nomade – Croatia, your new office, koja sadrži sve važne informacije vezane uz prijave i boravak digitalnih nomada u Hrvatskoj.

Više u prilogu: PREDSTAVLJENA WEB STRANICA ZA DIGITALNE NOMADE – CROATIA, YOUR NEW OFFICE

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN