U Lici 96 partnera je dio integralnog upravljanja kvalitetom, vrijeme je da se i svi drugi uključe u ovaj odličan projekt

Prošle godine krenula je provedba projekta IQM Destination Lika ili integralnog upravljanja kvalitetom u destinaciji kojem je cilj poboljšati cjelokupnu kvalitetu destinacije povezivanjem subjekata u destinaciji kako bi gostima pružili...

Prošle godine krenula je provedba projekta IQM Destination Lika ili integralnog upravljanja kvalitetom u destinaciji kojem je cilj poboljšati cjelokupnu kvalitetu destinacije povezivanjem subjekata u destinaciji kako bi gostima pružili najbolju uslugu. 

Kao i u uvijek, na početku je najteže, a pogotovo u startu uključiti što više partnera, no najvažnije je hrabro krenuti. Kako? Hrabro prvim korakom naprijed. U slučaju Like, u 2019. godini u projekt se uključilo čak 96 partnera iz 7 kategorija (atrakcije, hoteli, ugostitelji, kampovi, lokalni proizvodi, privatni smještaj i turističke agencije). Izvrstan rezultat.. A sada je vrijeme da se uključe i svi drugi u ovaj odličan projekt, jer jedino kroz sinergiju i umreživanje možemo dugoročno postaviti dobre temelj, te strateški i održivo rasti i razvijati se.

Upravo zbog velikog interesa javnosti, Klaster Lika Destination, Nacionalni park Plitvička jezera i tvrtka Feel IQM  i ovu godinu pozivaju sve zainteresirane turističke subjekte koji svojim radom doprinose razvoju i kvaliteti turizma u destinaciji Lika da se prijave za sudjelovanje u projekt. 

Svi zainteresirani svoje prijave mogu poslati do ponedjeljka, 02. ožujka 2020., a više o projektu i detaljima Poziva saznajte ovdje.

LIKA DESTINACIJA KAO ŠKOLSKI PRIMJER RAZVOJA DESTINACIJE

Projekt brendiranja Like kao jedinstvene turističke destinacije započet je još 2015. godine kroz projekt INTEGRA LIKA 2020. Ovaj projekt educirao je stanovništvo u destinaciji ne samo o turizmu, spoju poljoprivrede i turizma, proizvodnji lokalne hrane, već i o brendiranju proizvedene hrane te brendiranju čitave destinacije. Kroz ovaj proces u Lici je razvijen sustav regionalne oznake kvalitete lokalno proizvedene hrane, pića i suvenira pod nazivom Lika Quality, a koji u svom sustavu već ima 169 certificiranih Lika Quality proizvoda, s 62 proizvođača. 

Destinacija Lika obuhvaća priobalni i kopneni dio Ličko-senjske županije, Općinu Gračac u Zadarskoj županiji i Općine Rakovicu, Saborsko i Plaški u Karlovačkoj županiji. Cilj projekta je povezivanje subjekata i poticanje na izvrsnost kako bi se poboljšala cjelokupna kvaliteta destinacije.

U sklopu projekta u 2019. godini je održan niz edukacija namijenjenih stanovništvu s područja destinacije, što će se nastaviti i u 2020. godini, s ciljem poticanja međusobnog umrežavanja, sinergije i podizanja razine kvalitete svakog od uključenih subjekata te ukupnog turističkog proizvoda destinacije Lika.

Cijela priča od početka do razvoja je više nego impozantna, pogotovo u kontekstu razvoja u turistički nerazvijenom području ili tek na početku svojeg razvoja, bez obzira na značaj NP Plitvičkih jezera.

Priča o razvoju klastera Lika Destination je odlična primjer kako se kvalitetno i održivo razvija turistička destinacija, a pri tome se služeći najviše sredstvima EU fondova. Odličan pozitivan i konkretan case study, a koji će se svoju priču o razvoju ispričati na prvoj konferenciji portala HrTurizam.hr – One Day Or Day One, koja će se održati 02.04.2020. godine u Zagrebu.

Kratku prezentacju Klastera Lika Destination i kako se cijela priča razvijala pogledajte OVDJE

POVEZANA VIJEST:

DESTINACIJSKI PROFIL LIKE OD SADA I NA TRIPADVISORU

LIKA QUALITY SUSTAV BROJI UKUPNO 169 PROIZVODA, A SADA IMAJU I SVOJE ZAJEDNIČKO PRODAJNO MJESTO

ZABORAVIMO PROŠLOST, OKRENIMO SE BUDUĆNOSTI. #DAYONE PRVA KONFERENCIJA PORTALA HRTURIZAM.HR

Povezane vijesti: