UHPA kroz novu platformu objedinjuje ponude svih putničkih agencija po prvi puta na jednom mjestu

Udruga hrvatskih putničkih agencija ( UHPA ) drugi tjedan predstaviti će novu web platformu – putovanja.hr. No, ne radi se o informativnoj web stranici UHPA-e kao što je do sada...

Udruga hrvatskih putničkih agencija ( UHPA ) drugi tjedan predstaviti će novu web platformu – putovanja.hr.

No, ne radi se o informativnoj web stranici UHPA-e kao što je do sada bio slučaj, u b2b segmentu i komunikacije s članovima, nego će novim portalom UHPA objediniti ponude svih putničkih agencija i ostalih partnera po prvi puta na jednom mjestu i predstaviti ih tržištu.

“Putovanja.hr je sučelje platforme namijenjena marketinškoj promociji turističkih agencija koje su članice Udruge hrvatskih putničkih agencija i javnom oglašavanju njihove ponude usluga i proizvoda povezanih s inozemnim putovanjima, objavljivanju korisnih i zanimljivih informacija povezanih s putovanjima te promociji partnera i sponzora UHPA-e širem krugu zainteresiranih potencijalnih krajnjih korisnik.” ističu iz UHPA te dodaju kako je isključiva svrha ove Stranice je objavljivanje informacija i sadržaja koje omogućavaju korisniku stjecanje uvida u dostupnost usluga i proizvoda povezanih s putovanjima kao i drugim uslugama i proizvodima u ponudi turističkih agencija članica UHPA-e te stupanje u kontakt s pojedinom turističkom agencijom.

Portal će korisnicima otkrivati mjesta i atrakcije koje mogu posjetiti kroz pretraživanja putovanja po kategorijama, destinacijama, datumima, ali i po dodatnim filterima kao što su vrsta putovanja i smještaj. Uz to, stranica nudi i savjete za putovanja s korisnim informacijama, od prava putnika i putnih isprava do što se smije nositi sa sobom kada putujemo te putopise, kao i popis svih agencija unutar UHPA-e.

Pametan i logičan potez, ali i veliki iskorak UHPA-e

Portal nudi novu dodanu vrijednost za svoje članove, a samim time i ulazi na tržište turističke ponude direktno prema kupcima, i to bez provizije nekome od raznih booking portala ili platformi.

Na stranici neće biti direktna prodaja ( on-click ), nego samo promocija turističkih angažmana, barem do sada dostupnim informacijama, a dodatne informacije o svakom programu mogu se dobiti direktno od putničke agencije, na koje će poveznice voditi, koja istu i nudi na tržištu.

Više detalja saznat će se drugi tjedan, kada će cijela platforma biti i službeno predstavljena.

POVEZANA VIJEST:

DAN SJEĆANJA NA ŽRTVU VUKOVARA 18.11. – INFORMACIJE ZA AGENCIJE

Vijesti: