Izvor: Booking com
Umjetna inteligencija (AI) mijenja način na koji ljudi otkrivaju i doživljavaju svijet.
Kao vodeća digitalna platforma za putovanja koja istražuje ulogu umjetne inteligencije, Booking.com proveo je istraživanje kako bi bolje razumio kako ljudi diljem svijeta koriste umjetnu inteligenciju, koliko joj vjeruju i kako reagiraju na nju u svakodnevnom životu i na putovanjima. Globalna istraživačka studi...
Za nastavak čitanja pretplatite se na portal HrTurizam
Pretplatom dobivate mogućnost svaki dan čitati turističke poslovne vijesti, priče, trendove, analize, intervjue i kolumne iz hrvatskog turističkog poslovnog sektora.
Iza svakog autorskog članka stoje godine i godine iskustva, učenja te sati i sati provedeni u istraživanju, edukaciji i produkciji sadržaja.
Sve s ciljem kako bi vam isporučili potpune i provjerene informacije te donijeli širi kontekst turističkih vijesti i trendova.
To je vrijednost koju isporučujemo. Mi ćemo za tu vrijednost i dalje isporučivati kvalitetne turističke informacije kroz minimalno 1728 članaka godišnje.
HrTurizam - vaš izvor informacija iz poslovnog svijeta hrvatskog turizma.
Pretplatite se na sadržaj vodećeg turističkog b2b medija u Hrvatskoj.
Već imate korisnički račun?
Prijavi se
Premium
Povezane vijesti
AI ne vidi vaš hotel: Nokumovo istraživanje otkriva da 88% smještajnih webova u regiji uopće nije spremno za umjetnu inteligenciju
Helsinki pokazuje smjer: Kako izgleda destinacijsko upravljanje kroz 420 vizualizacija u realnom vremenu?