Upoznajte “Islandverzum”. Odlična i hrabra turistička promocija Islanda i primjer kako dobiti globalni besplatni publicitet

Islandverse ili “Islandverzum” je za razliku od bilo kojeg drugog iskustva otvorenog svijeta s “-stihom” u nazivu, jer je stvaran. Osim toga, ne trebaju vam VR slušalice smiješnog izgleda...

Islandverse ili “Islandverzum” je za razliku od bilo kojeg drugog iskustva otvorenog svijeta s “-stihom” u nazivu, jer je stvaran. Osim toga, ne trebaju vam VR slušalice smiješnog izgleda – navode u novom promotivnom video Turističke zajednice Islanda.

Naime radi se o parodiji na transformaciju Facebooka u Meta ili priču oko “metaverzuma”.

“Enhanced actual reality without silly looking headsets. In our open world experience everything is real” – glavna je poruka kampanje i narativa tj. kako ljudi moraju doživjeti pravu prirodu i destinacije, a ne virtualne / proširene stvarnosti ili metasvemir.

Da ne duljim previše, pogledajte video:

Odlična poruka jer VR/AR/ Metastvarost ect… nikada neće moći zamijeniti stvari doživljaj. Oni su sami novi medij za promociju i pričanje priče, ali da će zamijeniti turizam i stvarni doživljaj putovanja – neće.

Odlična i hrabra turistička promocija Islanda. A koje je naravno već postala viralana. Formula – budi drugačiji od drugačiji od drugih. Također, možemo raeći kako se radi i o real time marketingu.

Real time marketing

Real Time marketinga – marketing u realnom vremenu koji iskorištava snagu trenutka, koji je povezan sa nekim velikim događanje, bilo medijskim,sportskim,političkim i inim. Inače, tvorci Real-time marketinga su Oreo keksi već daleke 2013. godine.  Marketing tim poznatih Oreo keksi, koji su prije dvije godine upravo na Super Bowl-u , kada je tijekom finala na stadionu nestalo struje na 34 minuta, napravili revoluciju te na Twitteru objavili samo jedan tweet…

Par godina kasnije, točnije 2015. godine, i HTZ je imao odličan primjer (nažalost samo jedan ) real time marketinga, također u sklopu Super Bowl-a. Naime, Bill Belichick i Petea Carroll su bili treneri momčadi Američkog nogometa koji su igrali u finalu te se borili za pobjednika u spektaklu NFL Super Bowl.  Bill i Pete oboje po roditeljima imaju porijeklo iz hrvatske, te su već američki mediji ovaj dvoboj nazvali „ Battle of Croatia“

VR / AR … su samo dodatni alati promocije i komunikacije

U bližoj budućnosti možemo očekivati i toliko dobru virtualnu stvarnost putem “naočala” da će kvaliteta biti “kao” da se stvarnom nalazite u nekoj destinaciji, ( kao što možemo vidjeti u nekim SF filmovima ) to nikada neće biti pravi doživljaj kao što je stvarno putovanje.

Možda će destinacije i prodavati svoje digitalne verzije, kao svojevrstan dodatni kanal komunikacije, no opet samo kao dodatni vid stvaranja želje za putovanjem i u konačnici akcije tj. dolaska u destinaciju ( AIDA model ). Sigurno kako će privatne kompanije ili čak u razni blogeri u budućnosti imati svoje “virtualne ture” koje će prodavati, no koliko god u budućnosti će tehnologija ići naprijed, nikada neće zamijeniti stvarnost.

Što dalje idemo u budućnost, to će stvarni doživljaj biti na još većoj vrijednosti. I zato tu za kraj možemo povući paralelu s održivim turizmom.

Vrijeme + očuvanje destianacije ( priroda, okoliš… – održivost ) = veća vrijednost u budućnosti.

Što prije krenemo s očuvanjem naših prirodnih resursa, to će se vremenom isti imati što veću vrijednost jer kada nešto uništimo, nema povratka. Pogotovo u budućnosti kada sve postaje sve više i više digitalno a međuljudski kontakt sve manji i manji.

Prema tome definicija održivog turizma glasi: zaštita okoliša, kompenzacija ekološkog utiska ( komapnije, destiancije i turisti ), podržavanje lokalne ekonomije i regeneracija okoliša.

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN