Upoznajte trivago – najveću web stranicu za usporedbu cijena smještaja online

trivago.hr

U današnje vrijeme ako niste prisutni na internetu jednostavno niste konkurenti i dugoročno dovodite svoje poslovanje u opasnost, kako u hotelijerstvu tako i u privatnom tj. obiteljskom smještaju. Više nije samo važno biti na raznim booking stranicama, nego je imperativ što bolje pozicionirati svoju ponudu smještaja. Na sreću ili nesreću nekih, uspjeh što bolje pozicije ovisi isključivo o zadovoljstvu vaših gostiju koji ocjenjuju i daju svoje pohvale ili kritike.

No, uspjehom raznih booking servisa na tržištu pojavila se velika ekspanzija sličnih online stranica preko koje se potencijalnim gostima nudi smještaj u svim dijelovima svijeta. To je dovelo do šuma u komunikaciji prema korisnicima, pogotovo jer svaki gost ima svoje specifične želje i prohtjeve.

Rješenje problema ponudio je trivago.hr, svojevrsni neslužbeni Google u svijetu traženja smještaja i usporedbe cijena sa raznih booking servisa, da li sa se radi o hotelima ili obiteljskom smještaju.

Priču oko trivaga ispričao nam je Sven Ladović iz trivaga Hrvatska koji ističe kako tražilica smještaja nudi mogućnost usporedbe cijena s 308 booking servisa, ali kako su njihovi rezultati neutralni i prepušteni izboru korisnika, dok se mjesto i rangiranje među tim rezultatima na trivagu ne mogu kupiti. „trivago je najveći online „Metasearch“ mehanizam koji pretražuje smještaj u okviru traženog pojma (destinacija, hotel, lokacija, zemlja itd.) samo jednim klikom. Korisnik u sekundi dobije sve ponude smještaja, usporedbu aktualnih cijena i sveobuhvatnih informacija (cijene, slike, opisi, recenzije i sl.) o smještaju sukladno njegovim željama i potrebama kako bi pronašli njima odgovarajuću ponudu. Priča oko trivaga je upravo u činjenici kako on prikuplja sve informacije s 308 booking stranica za rezervaciju smještaja iz cijelog svijeta. Nakon što odaberu ponudu, korisnici se preusmjeravaju na odabrani rezervacijski servis sa odgovarajućom cijenom gdje mogu završiti rezervaciju” – ističe Sven Ladović iz trivaga Hrvatska.

Usluga trivaga je apsolutno besplatna za hotele i obiteljski smještaj, jer se poslovni model bazira na CPC (cost per click, još poznat i kao PPC-price per click), što znači da se naplata za svakog korisnika koji s trivaga za pretragu pređe na rezervacijsku stranicu vrši od partnera tj. naplaćuju promet partnerima (rezervacijskim stranicama) koji im šalju sadržaj. „Pošto prodajemo „promet“, ponosni smo na činjenicu da je korisnicima naše stranice usluga pretraživanja smještaja potpuno besplatna. Što se tiče hotelijera, ako su prisutni na stranicama kao što su booking.com, hotelscombined (ili bilo kojem od preko 300 stranica za rezervaciju koje imamo kao partnere), pojavljivati će se i na našoj stranici. Ako korisnik klikne na ponudu smještaja ponuđenu od stranice expedia.com, naša ih stranica pošalje na expediu gdje vrše rezervaciju. U onom trenutku kada pređu s naše stranice na expedijinu, expedia nam plaća za tog korisnika“ pojašnjava Ladović.

trivago naslovna

Sa trivagom možete jednostavno pronaći svoj idealni hotel po najboljoj cijeni, ali i po najboljoj ponudi za svakog gosta sukladno njegovim željama i potrebama. Cijena nije uvijek glavni faktor, dapače, pogotovo mladi turisti imaju svoje specifične želje i potrebe te sukladno tome traže najbolji smještaj tj. najbolju ponudu samo za njih. „Ukoliko gost želi, može naći i najjeftiniji smještaj, no širok izbor filtera pruža mogućnost odabira smještaja po kroju svakog korisnika, pa tako na primjer možete tražiti smještaj ne samo između cijena koje odredite, već i onaj koji ima besplatan Wifi, apartman je i dozvoljava pse, pa čak i specifičnije od toga (ukoliko se takav sadržaj nudi u nekom od smještaja u destinaciji). Stranica sadrži mnogobrojne „filtere“ koje definira korisnik (npr. može biti općenita pretraga prema cijeni/ popularnosti/ ocjeni/ udaljenosti za određenu destinaciju ili specifična bazirana na tipu hotela, sadržaju, udaljenosti od pojedine lokacije u gradu, zadovoljstvu korisnika i sl.)” istaknuo je Ladović te dodao kako svaki smještajni objekt, bio velik ili mali, ima šansu biti onaj kojeg korisnik traži, bez obzira na brend ili reputaciju.

Kao što je Sven Ladović upravo spomenuo, na trivagu mali hoteli i iznajmljivači mogu imati bolju vidljivost na tražilici spram velikih igrača. Glavne postavke rangiranja su količina kvalitetnog sadržaja, dobre ocijene i popularnost tog objekta u destinaciji. Također, trivago nudi preko 100 filtera koji omogućuju korisnicima da nađu svoj idealan hotel prema svojem ukusu (npr. distanca od pojedinog važnog objekta u gradu, wellness ponude, smještaj koji dozvoljava ljubimce i sl.) „ Da, mali hoteli i iznajmljivači su obično žrtva velikog kapitala jer nemaju jednake financijske mogućnosti za promidžbu. trivago tražilica pretražuje stranice za rezervaciju smještaja tražeći isključivo onaj smještaj kakvog je korisnik zatražio putem filtera i postavki. Stranica je jako jednostavna i ne diskriminira. Kao što je gore navedeno, svi smještajni objekti imaju priliku biti na vrhu naših popisa dokle god posjeduju kvalitetan sadržaj na našoj platformi. Na taj način se kriterij ne bazira na financijskim mogućnostima ili veličini smještaja„ poručuje Ladović.

Ono što je važno i zašto je tražilica posebno zanimljiva je činjenica da je najveći broj turista koji ljetuje u hrvatskoj iz Njemačke, a trivago je ujedno i najveća stranica usporedbe cijena u Njemačkoj. trivago je na hrvatskom tržištu prisutan od svibnja prošle godine, a u planu je širenje kroz ovu godinu. „Relativno smo novi na hrvatskom tržištu ali oglašavanje će se sve više intenzivirati s obzirom na činjenicu da su rezultati dovoljno dobri i da pokazuju da postoji potencijal za naš proizvod. Mi želimo pomoći, povećati vidljivost za sve smještajne objekte, pomoći ih povezati s novim tržištima, načelno pripomoći generirati turistički promet u RH, što na kraju krajeva i nama pomaže u poslovanju. Uvođenjem našeg proizvoda nastojimo pomoći korisnicima da uštede novac i vrijeme u potrazi za smještajem“  zaključio je Ladović.

trivago je na tržište online bookinga svakako donio jednu novu dimenziju, a korist imaju svi,   kako online booking stranice tako i iznajmljivači, jer svi imaju veću vidljivost kao i dodanu vrijednost, a najveću korist imaju sami korisnici odnosno potencijalni gosti. trivago nudi mogućnost usporedbe cijena s 308 booking servisa, a korisnicima je uvijek lakše naći sve informacije na jednom mjestu, nego pretraživati svih 308 stranica pojedinačno.

Vijesti: