Uredništvo uglednog New York Times-a provelo 36 sati u Splitu

Okružen planinama i morem, Split ima sve: rimske ruševine, trendy trgovine i moderne restorane – ističu iz New York Timesa. Inače, radi se o projektu vodiča za turiste, a...
Okružen planinama i morem, Split ima sve: rimske ruševine, trendy trgovine i moderne restorane – ističu iz New York Timesa. Inače, radi se o projektu vodiča za turiste, a njihov zadatak je posjetiti gradove koji su avanturistički, fascinantni i koji se moraju posjetiti.
Vodiči provedu 36 sati u gradu, te prilikom posjeta snime odlični promotivni video u kojem žele pokazati dušu grada.  „Svi u Splitu obožavaju ići na kupanje i ujutro ispijati kavu na rivi” ističe nasmijana Splićanka na početku videa kojim je Split dobio odličnu i besplatnu reklamu u svjetski poznatom New York Times-u.  Ono što svakoga ostavi bez daha jest Dioklecijanova palača u kojoj možete popiti kavu, a istovremeno možete osjetiti povijest tisućljetnog grada, posebno ističu u prilogu.
Grad Split postao je prava turistička destinacija i iz godine u godinu posjećuje ga sve više turista, a ovo ljeto oborio je sve rekorde s preko milijun noćenja u prvih osam mjeseci, što predstavlja rast noćenja od čak 22%. Također, ljeto 2105. pamtit će i po brojnim priznanjima i nagradama struke od kojih izdvajamo: Večernjakovu Turističku patrolu, Najuspješnija city break destinacija, te posebno priznanje za uspjeh u produljenju sezone, koje im je dodijeljeno na Danima turizma.
A čime su urednici New York Times-a  sve bili fascinirani u Splitu,  pogledajte u videu:

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN