Uskoro stižu bespovratni vaučeri za digitalizaciju - EU prepoznala važnost digitalizacije u turizmu

Covid-19 je katalizator mnogih digitalnih transformacija u hotelijerskoj industriji, a važnost digitalizacije u kreiranju i unaprijeđenju hotelijersko...

Autor:  HrTurizam Promo

8. veljače 2022.

Covid-19 je katalizator mnogih digitalnih transformacija u hotelijerskoj industriji, a važnost digitalizacije u kreiranju i unaprijeđenju hotelijerskog proizvoda prepoznata je u okviru Nacionalnog plana oporavka i otpornosti, u obliku bespovratnih vaučera za digitalizaciju za male i srednje kompanije.

Digitalizacija i razvoj digitalnih proizvoda u turizmu neupitno je bitna stavka prilikom planiranja kompletnog iskustva gosta i stvaranja proizvoda. Trendovi i statistike ukazuju na važnost investiranja u digitalizaciju, no velik broj članaka izostavlja bitne dijelove u ovom razgovoru. Recimo, što se smatra investiranjem u digitalizaciju u hotelu, ili kako započeti kreiranje digitalnog proizvoda.

Važnost takvog razvoja prepoznata je kroz Nacionalni plan oporavka i otpornosti, a prijava projekta za dobivanje bespovratnih vouchera za digitalizaciju i razvoj digitalnog proizvoda biti će omogućena srednjim i malim kompanijama koje će na ovaj način dobiti priliku digitalizirati svoje poslovanje. Nudi se ukupno pet vrsta bespovratnih vaučera koji će prema najavama biti dostupni u drugom kvartalu 2022.

Kako započeti proces digitalizacije?

Vaučeri koji se navode su: Vaučer za poboljšanje digitalnih vještina, Vaučer za digitalnu transformaciju, Vaučer za kibernetičku otpornost, Vaučer za razvoj i primjenu složenih digitalnih proizvoda i usluga te Vaučer za digitalni marketing. Zadnje navedeni, vaučer za digitalni marketing ima maksimalnu vrijednost od 75.000 kn i odličan je izbor za hotelijere.

Kroz taj će se vaučer, srednje i male kompanije u industriji, moći aplicirati na ukupni iznos koji pokriva izradu i testiranje mobilnih aplikacija, a uz određene uvjete i prihvatljive troškove navodi i sljedeće usluge: izradu web stranice, izradu i testiranje mobilnih aplikacija, uporabu podataka za poboljšanje interakcije s kupcima, te izradu online trgovine i platforme za rezervaciju.

Navedene stavke mogu se vrlo jednostavno izraditi kroz korištenje samo jedne usluge, a to je Web App -  Hotezina web aplikacija.

Web2001

Zašto Web App?

Web App je najjednostavniji i sveobuhvatni način koji može znatno pomoći u poslovanju hotela. Ovaj oblik komunikacijske tehnologije posvećen gostima zadovoljava više potreba istovremeno: daje pravovremene i jasne informacije o hotelu, hotelskoj ponudi i destinaciji, pruža mogućnost interakcije s hotelskim osobljem te lako kreiranje narudžbi hotelskih usluga prije i tijekom boravka. Web App donosi najbolje od mobilne tehnologije bez potrebe za preuzimanjem na uređaj.

Web App dobar je odabir prilikom stvaranja održivog poslovanja jer kroz digitalni prikaz eliminira korištenje printanih materijala, a u vrijeme kada je naglasak stavljen na sigurnijem putovanju, svakako ima prednost pred bilo kakvih printanim materijalima.

Druge funkcionalnosti poput virtualnog daljinskog upravljača i upravljanja pametnim sobama svakako pomažu u sprečavanju kontaminacije i podizanje higijenskih standarda jer je većina kontrolora zamjenjena jednim uređajem kojeg gost ionako ima uz sebe u svako doba dana.

Kako do bespovratnih vaučera za digitalizaciju?

Postavljanje zdravih temelja svakako je dobro započeti kroz pogled prema samom iskustvu kojeg želimo pružiti svojim gostima. Ako ste prepoznali priliku i spremni ste započeti svoju digitalnu transformaciju Hoteza pruža podršku u kreiranju čitavog procesa: od apliciranja za bespovratne vaučere i sastavljanja projekta, do odabira rješenja, izradu Web aplikacije i implementaciju sve potrebne tehnologije.

Više informacija možete saznati na Hoteza web stranici ili putem maila.

Hoteza kreira digitalna hospitality rješenja i interaktivnu guest journey platformu za zabavu i informiranje. Platforma je stvorena kao rezultat dugogodišnjeg iskustva u hospitality i IT industrijama, gdje spaja iskustvo rada na internacionalnim tržištima i know-how u stvaranju jedinstvene platforme za besprijekorno iskustvo gostiju.

Autor:  HrTurizam Promo

8. veljače 2022.