Covid-19 je katalizator mnogih digitalnih transformacija u hotelijerskoj industriji, a važnost digitalizacije u kreiranju i unaprijeđenju hotelijerskog proizvoda prepoznata je u okviru Nacionalnog plana oporavka i otpornosti, u obliku bespovratnih vaučera za digitalizaciju za male i srednje kompanije.
Digitalizacija i razvoj digitalnih proizvoda u turizmu neupitno je bitna stavka prilikom planiranja kompletnog iskustva gosta i stvaranja proizvoda. Trendovi i statistike ukazuju na važnost investiranja u digitalizaciju, no velik broj članaka izostavlja bitne dijelove u ovom razgovoru. Recimo, što se smatra investiranjem u digitalizaciju u hotelu, ili kako započeti kreiranje digitalnog proizvoda.
Važnost takvog razvoja prepoznata je kroz Nacionalni plan oporavka i otpornosti, a prijava projekta za dobivanje bespovratnih vouchera za digitalizaciju i razvoj digitalnog proizvoda biti će omogućena srednjim i malim kompanijama koje će na ovaj način dobiti priliku digitalizirati svoje poslovanje. Nudi se ukupno pet vrsta bespovratnih vaučera koji će prema najavama biti dostupni u drugom kvartalu 2022.
Kako započeti proces digitalizacije?
Vaučeri koji se navode su: Vaučer za poboljšanje digitalnih vještina, Vaučer za digitalnu transformaciju, Vaučer za kibernetičku otpornost, Vaučer za razvoj i primjenu složenih digitalnih proizvoda i usluga te Vaučer za digitalni marketing. Zadnje navedeni, vaučer za digitalni marketing ima maksimalnu vrijednost od 75.000 kn i odličan je izbor za hotelijere.
Kroz taj će se vaučer, srednje i male kompanije u industriji, moći aplicirati na ukupni iznos koji pokriva izradu i testiranje mobilnih aplikacija, a uz određene uvjete i prihvatljive troškove navodi i sljedeće usluge: izradu web stranice, izradu i testiranje mobilnih aplikacija, uporabu podataka za poboljšanje interakcije s kupcima, te izradu online trgovine i platforme za rezervaciju.
Navedene stavke mogu se vrlo jednostavno izraditi kroz korištenje samo jedne usluge, a to je Web App - Hotezina web aplikacija.