Turistička zajednica grada Zagreba u suradnji s United States Tour Operators Association, vodećim udruženjem američkih turoperatora, sudjelovala je tijekom svibnja u promotivnoj inicijativi i kampanji Satellite Media Tour. Radi se o kampanji u okviru koje je, predsjednik USTOA-e, Terry Dale, sudjelovao u 20 televizijskih i radijskih intervjua diljem SAD-a, promovirajući Zagreb kao cjelogodišnju atraktivnu destinaciju koja slijedi načela održivog turizma. Zagreb je promovirao i američki turoperator Intrepid koji je stavio naglasak na lokalne zagrebačke obrtnike, prezentirajući time autentična iskustva u destinaciji.
Veliki uspjeh i važnost ove kampanje potvrđuje medijsko isticanje Zagreba diljem SAD-a kroz razgovor s Terry Daleom i priču aktivnog člana USTOA-e koji promovira destinaciju. Tu je i promocija putem filma koji se prikazuje tijekom intervjua te tzv. landing page kampanje na USTOA.com. Mediji kao što su Daily Flash-National TV, WTLV-NBC TV Jacksonville, WANF-IND TV Atlanta, KRCW-CW TV Portland, Radio Syndicated i mnogi drugi podržali su kampanju, a do sada je ostvareno 636 emitiranja na regionalnim i nacionalnim radijskim i televizijskim programima i 15,5 milijuna impresija.