Velika promocija Zagreba na tržištu SAD-a putem Satellite Media Tour

Veliki uspjeh i važnost ove kampanje potvrđuje medijsko isticanje Zagreba diljem SAD-a kroz razgovor s Terry Daleom i priču aktivnog člana USTOA-e koji promovira destinaciju

Autor:  HrTurizam.hr

15. lipnja 2023.

Turistička zajednica grada Zagreba u suradnji s United States Tour Operators Association, vodećim udruženjem američkih turoperatora, sudjelovala je tijekom svibnja u promotivnoj inicijativi i kampanji Satellite Media Tour. Radi se o kampanji u okviru koje je, predsjednik USTOA-e, Terry Dale, sudjelovao u 20 televizijskih i radijskih intervjua diljem SAD-a, promovirajući Zagreb kao cjelogodišnju atraktivnu destinaciju koja slijedi načela održivog turizma. Zagreb je promovirao i američki turoperator Intrepid koji je stavio naglasak na lokalne zagrebačke obrtnike, prezentirajući time autentična iskustva u destinaciji.

Veliki uspjeh i važnost ove kampanje potvrđuje medijsko isticanje Zagreba diljem SAD-a kroz razgovor s Terry Daleom i priču aktivnog člana USTOA-e koji promovira destinaciju. Tu je i promocija putem filma koji se prikazuje tijekom intervjua te tzv. landing page kampanje na USTOA.com. Mediji kao što su Daily Flash-National TV,  WTLV-NBC TV Jacksonville, WANF-IND TV Atlanta, KRCW-CW TV Portland, Radio Syndicated i mnogi drugi podržali su kampanju, a do sada je ostvareno 636 emitiranja na regionalnim i nacionalnim radijskim i televizijskim programima i 15,5 milijuna impresija.

Terrry dale i martina bienenfels zagreb

"SAD je iznimno važno tržište za grad Zagreb i Hrvatsku, a članstvo u USTOA-i te sudjelovanje u ovoj posebno važnoj promotivnoj  kampanji jedna je od mnogobrojnih aktivnosti koje činimo s ciljem privlačenja američkih gostiju. Izrazita je čast surađivati s g. Terry Daleom, dragim kolegom i prijateljem, koji je više puta posjetio Zagreb, a u ovoj kampanji je preuzeo i ulogu glavnog ambasadora glavnog grada o kojem je podijelio vlastitu priču. Sigurni smo kako će se učinci ove kampanje odraziti kroz daljnje povećanje broja američkih turista u našem gradu koji su, u dosadašnjem dijelu godine, prvi po ostvarenim noćenjima te drugi po dolascima među stranim gostima", izjavila je direktorica Turističke zajednice grada Zagreba Martina Bienenfeld, naglašavajući potencijal sjevernoameričkog tržišta koje se etabliralo kao ključno daleko emitivno tržište za Zagreb.

"USTOA je zahvalna Turističkoj zajednici grada Zagreba na podršci i suradnji u ovoj uzbudljivoj kampanji podizanja svijesti o odgovornom putovanju koja naglašava prednosti organiziranog putovanja s turoperatorom članicom USTOA-e. Zagreb je živahan grad prepun zanimljive arhitekture, muzeja, kazališta, galerija, obrta i kulinarske scene. Kroz televizijske i radijske intervjue, gledatelji diljem SAD-a dobili su uvid u mnoga iskustva koja Zagreb nudi", izjavio je Terry Dale, predsjednik USTOA.

Prema izvješću The Vacationer Summer Travel Survey & Trends 2023., 85% Amerikanaca planira putovati ovog ljeta, od čega njih 42% planira intenzivnije putovati. Uz Zagreb, u kampanji sudjeluju turističke organizacije Turske i Malte.

Autor:  HrTurizam.hr

15. lipnja 2023.