Vrijednost za novac igra nikad važniju ulogu u našem turizmu. Više nismo jeftina destinacija i konkurenti nam više nisu Grčka i Turska. Doduše uvijek sam govorio kako nam Turska i Grčka nisu niti su ikad trebali biti konkurenti jer se radi o totalno drugačijem turističkom proizvodu, kojem ne možemo niti smijemo težiti.
Danas nas gosti uspoređuju s Francuskom, Italijom i Španjolskom. I to je naša realna pozicija.
Podigli smo ljestvicu, što je odlično i rezultat dugogodišnjeg razvoja našeg turizma, ali jesmo li podigli i vrijednost koju isporučujemo?
Moramo biti svjesni kako sada igramo igru po drugačijim ili novim pravilima.
Podići cijenu, a zadržati istu (ili čak nižu) razinu usluge nije strategija i upravo je suprotno shvaćanje filozofije vrijednosti za novac ili manje je više – to je put prema gubitku povjerenja.
Ne možemo naplatiti premium cijenu po noćenju, a isporučiti prosječno iskustvo i nisku kvalitete usluge. Smanjiti maksimalno troškove i podignuti cijenu - lijepo to izgleda u excel tablici, no dugoročno je to najskuplja greška. Tako gubimo dobiveno povjerenje koje smo obećali kroz cijenu i marketinške poruke.
Kao što znamo, graditi brend je dugoročan i skup proces, a možemo ga izgubiti jednim krivim potezom, u jednom danu, čak i jednim postom ili lošom kritikom gosta.