Zagrebačka županija potvrđuje turističke rezultate: Broj noćenja za 1 posto veći u odnosu na 2019. godinu

Prema najnovijim podacima sustava eVisitor, u Zagrebačkoj županiji je u prvih osam mjeseci ostvareno 61% više dolazaka i 52% više noćenja turista u od...

Autor:  HrTurizam Promo

3. rujna 2022.

Prema najnovijim podacima sustava eVisitor, u Zagrebačkoj županiji je u prvih osam mjeseci ostvareno 61% više dolazaka i 52% više noćenja turista u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Svakako je važno kako Zagrebačka županija u odnosu na turistički rekordnu 2019. godinu bilježi 89% dolazaka dok je broj noćenja veći za 1% u donosu na  2019. godinu.

Gledano prema destinacijama ove je godine najviše gostiju boravilo u Velikoj Gorici, Svetoj Nedelji, Jastrebarskom, Samoboru i Ivanić-Gradu. 

Podaci sustava eVisitor također pokazuju kako su trenutno najbrojniji gosti pored domaćih, gosti s tržišta Njemačke, Nizozemske, Italije, Poljske, Austrije, Bosne i Hercegovine, SAD-a,  Slovenije, Češke i Belgije.

Gledano prema vrsti smještaja najviše gostiju boravilo je u hotelima, objektima u domaćinstvu, kampovima te kućama za odmor. Prema organizaciji dolazaka i noćenja bilježimo 90% individualnih dolazaka gostiju. 

Img 1156

Zagrebačka županija je potvrdila turističke rezultate i nastavlja se trend rasta dolazaka i broja noćenja. Mi nastavljamo smjer koji se pokazao opravdanim, a to je podizanje kvalitete usluga i sadržaja te povećanje turističkih proizvoda uz primarno oslanjanje na autohtone proizvode, priznatu i poznatu gastronomiju te manifestacije koje promoviraju sve naše proizvode kao što je upravo u tijeku Via vino kojom promoviramo vinske ceste i bogatu eno ponudu. Naglasak je svakako na održivom turizmu. Iako održivi turizam možemo gledati iz više kutova, za nas je svakako prioritet održivost i promocija autentične ponude kojom smo bogati kao i uključivanje što više lokalnih dionika u naš turistički proizvod  ističe Ivana Alilović direktorica TZ Zagrebačke županije dodajući kako kontinentalni turizam ima brojne prednosti i opravdano upravo kontinet može produžiti turističku sezonu.

Svečano otvoreno novo izdanje Via VINO festivala

Inače, upravo je jučer krenula destinacijska kampanja Via Vino koja se prošle godine pokazala kao vrlo uspješna i polučila je izvanredne rezultate. 

Sinoć su u vinariji Voštinić-Klasnić, posjetitelji kušali autohtonu sortu moslavačkog kraja, Škrlet  uparen s pomno pripremljenim zalogajima u izvedbi restorana Barrel Zagreb. Izbor inačica bruschetta s domaćom junetinom i patkom, domaće kobasice,  bakin sir z vrhnjem i svježe pripremljeni kukuruzni kruh, oduševili su sve okupljene. Čarobnu atmosferu ove kasnoljetne večeri na otvorenom pratila su otvorena ložišta, magična rasvjeta te zvukovi glazbe koja se nastavila nakon same projekcije.

Via vino 02

„Ovogodišnje izdanje Via VINO festivala posjetitelje vodi na nezaboravne lokacije diljem Zagrebačke županije gdje mogu uživati u lokalnoj gastronomskoj ponudi, hvaljenim vinima i sjajnim filmovima. U svojoj drugoj godini održavanja, Via VINO privukao je mnogobrojne posjetitelje te smo prvi vikend održavanja, popunili sva predviđena mjesta što nama kao organizatoru ove manifestacije daje jasnu poruku da naši posjetitelji žele sudjelovati na više ovakvih događanja eno-gastronomskog formata.“ zaključila je Aliliović.

Jedan od ciljeva TZ Zagrebačke županije je pozicionirati zagrebački zeleni prsten prema Zagrebu kao idealnu vikend destinaciju, a upravo ovakvim kvalitetnim i zaokruženim događanjima stvara se motiv dolaska. Manifestacije traje do 17.09. pozivajući posjetitelje na neponovljive filmske lokacije nadomak glavnog grada.

Više o projektu Via Vino:

/// Počinje drugo izdanje destinacijskog projekta Via VINO iz kojeg možemo izvući vrijednu pouku

/// Via VINO - nova odlična destinacijska kampanja i zaokružen turistički proizvod Zagrebačke županije

 

Autor:  HrTurizam Promo

3. rujna 2022.