Promotivni film kao rezultat izvrsne suradnje turističkih zajednica otoka Paga

Otok Pag uskoro će biti predstavljen kroz promotivni film, koji se snima zajedničkim snagama turističkih zajednica Grada Paga, Novalje, Stare Novalje i Općine Povljana. Napokon sinergija. Prvi kadrovi ovog...

Otok Pag uskoro će biti predstavljen kroz promotivni film, koji se snima zajedničkim snagama turističkih zajednica Grada Paga, Novalje, Stare Novalje i Općine Povljana. Napokon sinergija.

Prvi kadrovi ovog filma snimljeni su u gradu Pagu, a u njemu su sudjelovali članovi Kulturno – umjetničkog društva Družina, časne sestre benediktinke iz samostana sv. Margarite, čipkarica Tonći Maržić, Martina Pernar iz Paške sirane te biciklisti i nordijski hodači.

“Grad Pag će se u filmu predstaviti kao grad čipke budući je paška čipka nematerijalna kulturna baština zaštićena pri UNESCO-u, sa svojom jedinstvenom vizurom stare jezgre grada Paga koja podsjeća na Dubrovnik, predivnom paškom narodnom nošnjom, paškim tancem, paškim baškotinima Benediktinskog samostana sv. Margarite. Predstavit ćemo i naš paški sir kao svjetski poznatu deliciju, vizure paške solane, zatim biciklističku stazu Zagrljaj kamena i vjetra, koju je sufinanciralo Ministarstvo regionalnog razvoja i fondova EU, te sa stazama za nordijsko hodanje”, rekla nam je direktorica Turističke zajednice Grada Paga Vesne Karavanić.

Nakon grada Paga snimanje je nastavljeno na području Turističke zajednice grada Novalje, nakon čega je ekipa preselila u Staru Novalju, a posljednji kadrovi snimit će se u petak u općini Povljana.

“Film bi trebao biti dovršen za dvadesetak dana, nakon čega bi započela promocija. Naravno, promovirat ćemo se putem društvenih mreža, portala itd. Za snimanje je zadužena tvrtka Moonstone Production iz Solina koja je izuzetno zadovoljna sa dosadašnjim snimljenim kadrovima”, naglasila je direktorica Karavanić.

Svaka turistička zajednica će predstaviti ono što smatra da je najatraktivnije jer u promo filmu i ne može stati cjelokupna ponuda. Ujedno će svaka TZ imati i zasebni, kraći promo film sa svog područja. Uglavnom, poruka ovog filma je “Jedan otok i jedna zajednička vizija” koja sve govori, a to je nastavak dosadašnje uspješne i kvalitetne suradnje.

“Snimanje zajedničkog promo filma je došlo kao logičan nastavak na dosadašnju kontinuiranu suradnju koja je tek sada u vremenu korona virusa izašla u javnost. Promo film namijenjen je, kako domaćem tako i inozemnom tržištu koji će na ovaj način moći vidjeti ono najatraktivnije i najljepše što otok Pag kojeg zovemo i Mjesečev otok,  nudi – nudimo prekrasne plaže, fantastičnu, netaknutu prirodu idealnu za bicikliranje, trčanje, trail, nordijsko hodanje, šetanje, veslanje,  surfing, tu je i nagrađeni Adriatic camp Šimuni, zatim izvanrednu gastro ponudu koja je svjetski poznata – paški sir, janjetinu, skutu, med, baškotine, vina, aromatična bilja…, bogatu i izuzetno zanimljivu kulturnu baštinu, ornitološke rezervate, podvodno nalazište amfora kod Šimuna, zaštićeno područje šume Hanzina, Lunjske maslinike…”, dodala je Karavanić.

Turističke zajednice otoka Paga surađuju unatrag više od dvije godine kada su shvatili kako je najbolje i najefektnije promovirati cjeloviti otok Pag, a ne pojedinačna područja turističkih zajednica, jer posjetitelje ne zanimaju granice već ono što nude. Otok Pag ima zaista originalnu i bogatu turističku ponudu sa puno specifičnosti te je jedinstveni stav da se zajednički predstavljaju.

Dvije godine otok Pag predstavlja se na turističkim sajmovima zajednički –  napravljen je zajednički vizual što se pokazalo uspješnim jer smo se predstavili na više turističkih sajmova i ujedno uštedjeli financijska sredstva. Tu su i neke zajedničke manifestacije – izdvajam projekt Pag na meniju koju je prošle godine Turistička zajednica Grada Paga po prvi održala s ciljem promocije gastronomske ponude otoka Paga. Ove godine projekt se trebao proširiti na ostale turističke zajednice, ali zbog korona virusa smo, nažalost, morali odustati. Projekt se radi u suradnji sa Srednjom školom Bartula Kašića – ugostiteljsko usmjerenje, Udruženjem obrtnika Paga i Novalje i turističkih zajednica Paga, Novalje, Povljana i Kolana. TZG Paga i TZG Novalje već dvije godine zajednički organiziraju i  Međunarodnu veslačku regatu Osmerci na Pagu.”

Još jedan veliki projekt je Sporazum o udruživanju lokalnih turističkih zajednica područja otoka Paga (TZG Paga, TZG Novalja, TZO Povljana, TZO Kolan i TZ Stara Novalja) sklopljen u provedbi projekta Razvoj OUTDOOR turizma na otoku Pagu. Taj sporazum drugim riječima znači razvoj i oblikovanje otoka Paga u jedinstvenu, usklađenu i na tržištu afirmiranu destinaciju za outdoor (pustolovni, aktivni) turizam, poglavito cikloturizam i trails (trkačko-pješački) turizam po razvojnim fazama do 2023. godine za što je prethodnu suglasnost dalo i Ministarstva turizma RH.  To je prva stepenica za apliciranje na sredstva Fonda za udružene turističke zajednice koji iznosi oko 50 milijuna kuna.

Nakon koronavirusa nastavit ćemo daljnje promoviranje otoka Paga u okviru naših mogućnosti sa, kao što ste se i sami mogli uvjeriti, našim turističkim adutima kojih zaista imamo napretek. No, kao i ostale turističke zajednice, trenutno ne možemo predvidjeti posjete za ovu godinu iako smo vrlo optimistični s obzirom kako izlaze podaci da su otoci najposjećeniji. U razgovoru s našim agencijama i iznajmljivačima dobivamo različite podatke – od onih kojima su otkazane rezervacije do onih koji imaju popunjeni srpanj i kolovoz. Mi se sa svim srcem nadamo kako će se naše želje ostvariti”, rekla je na kraju Karavanić.

U tom kontekstu, promotivni film svakako može pomoći i motivirati posjetitelje da posjete otok Pag. Promocija destinacije je svakako i glavna aktivnost turističkih zajednica pa snimanje promo filma može donijeti samo korist, kako za ovu sezonu tako i ubuduće.

Jedan otok i jedna zajednička vizija – da otok Pag je jedna turistička destinacija.

Fotografije: Turistička zajednica Grada Paga i Elvis Šmit

Povezane vijesti: