Želimo li i dalje imati Ultra Europe festival u Hrvatskoj?

Sve je spremno za 4. izdanje Ultra Europe Music festivala koji ove godine donosi više od 160 DJ-a na stadion Poljud u Splitu, uključujući svjetske zvijezde, kao i regionalne i lokalne mlade nade.

ULTRA Europe je jedan od rijetkih festivala kojima se DJ-i izuzetno vesele,a mnogi vodeći svjetski DJ-i već su podijelili ili će podijeliti svoje veselje zbog povratka u Hrvatsku sa svojim brojnim fanovima putem društvenih mreža i drugih komunikacijskih kanala. Njihove izjave i postove čitaju ljudi širom svijeta jer na primjer, David Guetta, jedan od headlinera ULTRA Europe festivala 2016, ima više od 50 milijuna pratitelja na društvenim mrežama, dok Armin Van Buuren,  globalna DJ zvijezda iz Nizozemske, komunicira s više od 9 milijuna fanova online. Carl Cox, legendarni DJ i jedan od osnivača i pokretača globalne Techno i EDM scene, u Splitu se osjeća kao kod kuće, jer je počeo s nastupima u Dalmaciji još sredinom 90-ih. Njihov poziv fanovima da dođu u Split najbolja je moguća pozivnica za  ULTRA Europe!

Festival je samo prošle godine preko interneta pratilo preko 6 milijuna gledatelja, a država izravno samo od Ultra Europe Festivala zaradi 40 milijuna eura. Ove godine se očekuje dolazak oko 150 tisuća posjetitelja iz 143 zemlje te 500 stranih novinara samo zbog Ultra Festivala, a gosti koji posjete Ultra Festival prosječno dnevno troše više od 125 eura. Zanimljiv podatak iznijela je direktorica Turističke zajednice grada Splita, Alijana Vukšić koja ističe kako je danas u Splitu registrirano više od 22.300 postelja, dok ih je prije četiri godine, kada je Ultra Europe festival krenuo u Splitu, bilo skoro duplo manje – 13.000 tisuća.

ULTRA Europe je jedan od ključnih diferencijatora koji su stavili Split na mapu najpopularnijih i najpoželjnijih svjetskih destinacija. 2015. godine ULTRA posjetitelji ostali su u Hrvatskoj u prosjeku 5,5 dana i potrošili više od 300 milijuna kuna tijekom svog boravka“ – istaknuo je Goran Kovačević, dogradonačelnik Grada Splita, te dodao kako je ULTRA  jedan od ključnih projekata i faktora koji su utjecali na povećanje broja noćenja za 30 posto tijekom mjeseca srpnja u Splitu.

Svi ovi podaci svakom laiku jasno govore , kako je Ultra Festival preporodio turizam u Splitu, te svakako obogatio hrvatsku turističku ponudu. Dobit je višestruka, a pogotovo kada bi probali izmjeriti besplatni PR preko društvenih mreža koji generira Ultra u Hrvatskoj. A priča se sada širi i dalje kroz brendiranje Hrvatske kako turističke destinacije kroz novi koncept Destination ULTRA – Croatia Music Week.

Destination ULTRACroatia Music Week pozicioniran je kao jedinstven ULTRA događaj jer promovira prirodne ljepote Hrvatske. To je jedini ULTRA festival koji traje cijeli tjedan pa sudionici mogu iskusiti i doživjeti Hrvatsku u potpunosti, jer je riječ o savršenoj kombinaciji opuštanja i noći prepunih plesa koje donose najveći svjetski izvođači. Osim glavnog događaja, koji se odvija na Poljudu, Ultra će se održati i na osam pozornica smještenih na pet različitih lokacija: Giraffe Palm Beach Club (Split), stadion Poljud (Split), Zlatni rat, Bol, Brač, Hotel Amfora Grand Beach Resort (Hvar) i Fort George (Vis).

ultraeurope

To je odličan potez organizatora kao i dodatno fenomenalno brendiranje Hrvatske. Kroz Ultra festival Split, Brač, Hvar i Vis pričaju istu, a opet različitu priču o Hrvatskoj. Priče o našoj bogatoj raznolikosti s kojima se ponosno moramo hvaliti, a koje bi trebale biti naš glavni turistički proizvod. Tada bi turistički slogan „Full of Life“ imao smisla, jer bi bio vjerodostojan.

Zato i čudi činjenica kako Ministarstvo turizma daje potporu festivalu od samo 600 tisuća kuna kao i javno negodovanje organizatora kako im je organizacija festivala preskupa, te ukoliko se ne promijene potpore, festival će preseliti u neki drugi grad. Ova priča je jako jednostavna, bez obzira na poduzetničku računicu, pravo pitanje je: Želi li Hrvatska Ultra festival u Splitu?

Naravno, uvijek ima onih koji prigovaraju na buku, smeće ili nešto treće. Smiješno, stvar organizacije komunalnog poduzeća. No, onda se treba postaviti pravo pitanje žele li uopće turizam? Paradoksalno, trebali bi biti sretni što ima smeća, dapače neka ga bude što više. Jer ako ima smeća – ima i turista kao i potrošnje. Molim organizatore Ultra Europe festivala da nam naprave sve više i više smeća.

Ultrea Europe festival kroz tri godine napravio je odličnu priču, sve benefite i vrijednost koje nam donosi Ultra jako dobro znamo. E sad, ako želimo i dalje imati taj proizvod u Hrvatskoj, moramo za to platiti određenu cijenu, ako ne, Ultra seli dalje. Nema tu emocija i sentimenta – to je posao koji donosi veliku zaradu.

Dakle, želimo li i dalje imati Ultra Europe festival u Hrvatskoj?

Vijesti: