Željko Fanjak imenovan novim direktorom Turističke zajednice Karlovačke županije

Nakon završenog evaluacijskog procesa i dobivene suglasnosti ministrice turizma i sporta Nikoline Brnjac, Željko Fanjak je stupio na dužnost direktora Regionalne turističke zajednice Karlovačke županije zamijenivši na toj poziciji dugogodišnju direktoricu Dinu Begić....

Nakon završenog evaluacijskog procesa i dobivene suglasnosti ministrice turizma i sporta Nikoline Brnjac, Željko Fanjak je stupio na dužnost direktora Regionalne turističke zajednice Karlovačke županije zamijenivši na toj poziciji dugogodišnju direktoricu Dinu Begić.

Željko Fanjak na poziciju direktora Regionalne turističke zajednice Karlovačke županije dolazi s pozicije Višeg savjetnika za razvoj i EU fondove Karlovačke županije, gdje je prethodno obnašao dužnost pročelnika Odjela za gospodarstvo. 

Do sada je bio uključen u brojne turističke projekte među kojima su Tour of CroatiaSusret s rijekomŠtrudlafestAdvent u Karlovcu Dodir civilizacija, a kao pročelnik Odjela zagospodarstvo radio je na izradi više strategija i programa te je bio voditelj Radne skupine za izradu Strategije razvoja turizma Karlovačke županije za razdoblje od 2018. do 2025. godine.

̋Prirodne ljepote, kulturna baština i blizina emitivnih tržišta pružaju Karlovačkoj županiji mogućnost da postane biser kontinentalnog turizma Hrvatske. Ponosan sam i zahvalan na prilici da svojim stručnim znanjem i radom doprinesem tome da Karlovačka županija razvije svoj turizam kako bismo svima pokazali što imamo i možemo te potaknuli održivi razvoj cijele županije. Ključ uspjeha vidim u suradnji svih dionika u našoj destinaciji aktivnog turizma te u brendiranju s naglaskom na korištenje digitalnih platformi ̋, rekao je Fanjak povodom imenovanja.

Novi direktor Regionalne turističke zajednice Karlovačke županije prije dolaska na javnu funkciju radio je u odjelima marketinga multinacionalnih organizacija poput Red BullaHeinekena Samsunga, u kojima je rukovodio poslovnim procesima te bio zadužen za regionalna tržišta jugoistočne Europe, a bavio se projektima lansiranja internacionalnih brendova u sektoru robe široke potrošnje. Nositelj je certifikata Design Thinking kojeg je stekao u vodećoj konzultantskoj kući u jugoistočnoj Europi, Apsolon.

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN