Arena Hospitality Group prezentirali uspješne poslovne rezultate 2018. godine

Pulska hotelska grupacija Arena Hospitality Group slovi kao jedna od najdinamičnijih u srednjoj i istočnoj Europi. Grupa broji preko 10.000 smještajnih jedinica na 26 lokacija u tri zemlje s...

Pulska hotelska grupacija Arena Hospitality Group slovi kao jedna od najdinamičnijih u srednjoj i istočnoj Europi. Grupa broji preko 10.000 smještajnih jedinica na 26 lokacija u tri zemlje s preko 1.000 zaposlenih. No, iako su prisutni na Njemačkom i Mađarskom tržištu, hoteli u Hrvatskoj ostvaruju najveće prihode.

Strategija grupacije u 2018. godini bila je kapitalizirati potencijal rasta u srednjoistočnoj Europi kroz dodatne ciljeve poput obnove postojećih kapaciteta, kapitalizacije sinergije s Njemačkom, širenja kroz akvizicija i ostale poslovne modele te kontinuiranog poboljšanja doživljaja gostiju.

Kao ključne događaje, Arena Hospitality Group navodi transformaciju postojećeg kampa u glamping destinaciju, transfer trgovanja dionicama s redovnog tržišta na tržište Zagrebačke burze, kontinuirani rast Park Plaza Nürnberg hotela koji je ostvario porast EBITDA (dobit prije kamata, poreza i amortizacije) od 41,5 posto te ulaganje u sportske objekte u 2017. godini u Park Plaza Belvedere Medulin hotelu.

Arena Verudela Villas & Beach

Ukupni prihodi grupe povećani su za 5,6 posto u odnosu na 2017. godinu s rastom u svim segmentima – hotelima, turističkim naseljima i kampovima. Povećanje prihoda imalo je pozitivan utjecaj od 41 milijun kuna.

U Hrvatskoj, ukupni prihodi u 2018. godini porasli su za 5 posto na 503,8 milijuna kuna. Od toga su prihodi smještaja porasli za 5,8 posto, a prihodi po raspoloživoj sobi (RevPAR) za 3,1 posto. Također, zabilježen je i rast prosječne cijene smještaja za 3,1 posto. No, povećanje prihoda umanjeno je pojačanim pritiskom na operativne troškove poput povećanih troškova rada, naknade za rezervacije te troškova gospodarenja otpadom i usluga čišćenja.

Hotel Brioni

Grupa je u 2018. godini putem javne ponude prikupila ukupno 788 milijuna kuna, od koje investira prosječno 3 puta više nego prije, odnosno otprilike 447 milijuna kuna. Od investicija, prošle godine uložilo se u Arena One 99 Glamping, a u naredne tri godine planirane su investicije u Arena Kažela kamp, Verudela Beach turističko naselje, Art’otel berlin kudamm i Hotel Brioni te širenje na nova tržišta.

Foto: arenahotels.com

Vijesti: