Budućnost hrvatskog turizma kao glavna tema središnjeg susreta turističkih djelatnika na Hvaru

Foto: Pixabay.com

Već tradicionalni susret turističkih djelatnika i pratećih industrija započinje za dva dana, a bogati program ovogodišnjih Dana hrvatskog turizma će 24. i 25. listopada na otoku Hvaru u gradu Hvaru, okupiti glavne aktere hrvatske turističke priče te inozemne predavače koji imaju za cilj odgovoriti na pitanje „kakva budućnost čeka hrvatski turizam“. 

Sunce i more više nisu dostatni, kako se Hrvatska pozicionira na inozemnom tržištu, koliko pruža u području filmskog i gastro turizma, koliku pažnju posvećuje održivom razvoju te kakav je brend koji predstavlja, kroz edukativna predavanja, radionice i okrugle stolove, odgovorit će vodeći domaći i svjetski turistički stručnjaci, opinionmakeri i  influenceri iz poslovnog i društvenog života.

Koliko je Hrvatska već atraktivna na inozemnom tržištu s naglaskom na američko, u sklopu Dana hrvatskog turizma dat će Al Merschen, predsjednik i osnivač MMGY Global, vodeće PR i marketinške grupe u Sjedinjenim Američkim Državama. Merschen, tražen gost na stručnim skupovima svjetskog glasa tako će na će predstaviti trendove u globalnom putovanju, prikazati presjek američkog tržišta, razmišljanja i motivacije za odabir odredišta putovanja prosječnog američkog turista, kako Hrvatska kotira na području Sjedinjenih Američkih Država te koje su taktike za turistička ulaganja na američkom tržištu.

Što je to što Hrvatska, izuzev klasičnih turističkih ponuda, može ponuditi te kako je predstavljena u svijetu, najbolje mogu potvrditi oni koju ju svijetu predstavljaju, svojevrsni ambasadori i to u različitim područjima.  U sklopu panela „Hrvatska – mala zemlja, veliki brend“ pod moderatorskom palicom komunikacijskog stručnjaka Bože Skoke, svoje prijedloge kroz dosadašnja iskustva dat će poznati hrvatski stručnjaci iz nekoliko područja: Kristjan Staničić (Hrvatska turistička zajednica), Davor Bruketa (Bruketa & Žinić & Grey),  Sandra Perković (hrvatska  atletičarka), Jadranka Primorac (Specijalna bolnica Sveta Katarina/ HUP-Udruga privatnih poliklinika, bolnica, lječilišta i ustanova za zdravstvenu skrb), Marin Pucar (Podravka) te Aleksandra Dojčinović (Lei Lou).

Potvrdu hrvatskoj kreativnoj turističkoj industriji dao je i predstavnički žiri Citizine Networksa i National Association of Broadcasters (NAB), nagradivši promotivni video Hrvatske turističke zajednice „Ambasadori hrvatskog turizma“ prestižnom nagradom „Travel Video Awards“ u kategoriji „Best Video by a Tourism Organization“. Video u kojem glavnu ulogu imaju najpoznatiji sportaši, glazbenici i umjetnici. Zašto je video izazvao toliku pažnju medija, turista i struke, na Danima hrvatskog turizma objasnit će direktor i osnivač Citizen.tv-a, Philip DeBevoise. Uz navedene panele, ovogodišnji skup posvećen je i  omiljenim slobodnim aktivnostima većine ljudi: hrani i piću, filmskoj industriji te Internetu. Povezanost između njih kao kreativnih industrija i turizma, potvrdit će kroz bogat program ovogodišnjih Dana hrvatskog turizma stručnjaci svjetskog glasa. Hrvatska kao nova gastro ikona Europe vizija je kojoj stremi hrvatska gastronomija te naziv istoimenog panela na kojem će, pod moderatorskom palicom Snježane Boranić Živoder iz Instituta za turizam, govoriti chef Rudolf Štefan iz  hrvatskog, a svjetski priznatog restorana Pelegrini, direktorica Gault&Millau Hrvatska Ingrid Badurina Danielsson, Boris  Lovrenčić iz hotelske kuće Sunčani Hvar te generalni direktor Turističke zajednice Alba Bra Langhe Roero,  Mauro Carbone. 

Dvodnevni program ove manifestacije okrunit će se dodjelom nagrada i priznanja najboljima u akcijama Hrvatske turističke zajednice i Hrvatske gospodarske komore. Dani hrvatskog turizma ove se godine održavaju uz potporu domaćina Grada Hvara  i Turističke zajednice Grada Hvara koji ove godine obilježavaju 150 godina organiziranog turizma.

DHT HVAR : Stručni kupovi

DHT PROGRAM DOGAĐANJA

Vijesti: