Prema anketi gostiju, gostoljubivost zaposlenika u Valamaru na izrazito visokom nivou 

Tradicionalni godišnji skup zaposlenika Valamar Riviere okupio je ovog vikenda u Poreču oko osamsto zaposlenika iz svih destinacija u kojima Valamar posluje. Zajedničko druženje i proslava još jedne uspješne...

Tradicionalni godišnji skup zaposlenika Valamar Riviere okupio je ovog vikenda u Poreču oko osamsto zaposlenika iz svih destinacija u kojima Valamar posluje. Zajedničko druženje i proslava još jedne uspješne sezone započelo je vrhunskim motivacijskim predavanjem jednog od vodećih svjetskih govornika i stručnjaka za kvalitetu usluge Rona Kaufmana.

Kaufman je autor svjetskog bestsellera Uplifting Service u kojem predlaže ključne principe, aktivnosti i procese potrebne da timovi i kompanije postignu izvrsnu uslugu. Valamar je Uplifting Service počeo uvoditi još 2013. kada je kroz brojne radionice, edukacije i inovacije u poslovanju hotela i ljetovališta u suradnji s Kaufmanom educirao stotine voditelja i zaposlenika. Uplifting Service u Valamaru nagrađen je i kao najbolja HR praksa 2013. godine, a iz godine u godinu postiže sve bolje rezultate u području kvalitete usluge i gostoljubivosti.

U svom motivacijskom predavanju Kaufman je istaknuo kako pružati usluge znači djelovati da bi se stvorila vrijednost za nekoga drugog te da smo svi, na neki način, u uslužnoj industriji. Pritom je naglasio kako postoji šest razina usluge, a svi trebamo težiti onoj najvišoj – nevjerojatnoj usluzi.

Ilustracija: HrTurizam.hr

Svi znamo kako je u turizmu usluga najvažnija i je čovjek ključ uspjeha te su upravo zaposlenici na „prvoj crti“ koji su u svakodnevnom kontaktu i na usluzi gostima, brand hotela, a ne logo i Uprava. Oni su ti koji čine razliku i gdje se ocjenjuje kvaliteta hotela. Upravo na kvalitetu usluge su jako ponosni u Valamaru, a koje je po anketa gostiju odlična. U Valamaru se ponose i ističu kako je čak 93 % gostiju u Valamarovim objektima ove godine gostoljubivost zaposlenika ocijenilo kao odličnu ili nevjerojatnu, dok je ukupno zadovoljstvo u svim hotelima, ljetovalištima i kampovima poraslo na 87 % što predstavlja izrazito visoke rezultate i na razini globalne hotelijerske industrije. Upravo ovi podaci govore kako su brand vašeg hotela, vaši zaposlenici. To su ljudi koji rade za vas, ljudi koje vodite i kojima ste uzor. Ljudi koji vole svoje posao. Ljudi koji su zadovoljni i nasmijani. Ljudi koji daju, ne 100 posto, nego uvijek postotak više. Ljudi koji su cijenjeni i poštivani, ljudi koji će „poginuti“ za Vaše brend. Ljudi koji neće otići konkurenciji jer im nudi 500 kn višu plaću.

Da rezimiram – konobari, čistačice, kuhari, recepcioneri, animatori…sve su to ljudi koji su dio Vašeg hotela kao i Vašeg brenda. U konačnici oni su brend. Oni su prvi i najvažniji koji predstavljaju Vaš hotel gostima, a ne Uprava. Oni su u direktnom kontaktu s gostima i prevaga za pohvalu ili kritiku. Danas se poslovanje više nego ikada obavlja s ljudima, a ne s kompanijama. I to je trend koji je nezaustavljiv. Brinite o svojim zaposlenicima jer kako se brinete o njima, tako će se oni brinuti o Vašem hotelu.

Diamant Hotel & Residence i Dubrovnik President Hotel najbolji hoteli u grupaciji Valamara

Valamar Diamant Hotel & Residence

Valamar svake godine na godišnjem okupljanju nagrađuje zaposlenike i timove koji su ostvarili izniman uspjeh i rezultate te svoje jubilarce, zaposlenike koji su u kompaniji od 10 do 45 godina – njih više od 180. Na ovogodišnjoj je svečanosti podijeljeno više od 30 nagrada u nekoliko kategorija. Tako su Valamar Diamant Hotel & Residence i Valamar Dubrovnik President Hotel odnijeli su nagrade u kategoriji hotela, a najboljim je kampom proglašen Camping Resort Lanterna.

Happy People Card najbolja je ovogodišnja Valamarova inovacija, dok je Valamar Isabella Island Resort dobio nagradu za najviše oduševljene goste. Pothvat godine je realizacija najveće investicija u hrvatskom turizmu – Valamar Girandella Resort i Family Life Bellevue, a ulaganje u plaže, prometnu infrastrukturu i parking u Rapcu proglašeno je najvećim ovogodišnjim doprinosom u zajednici. „Godišnje okupljanje kruna je još jedne iznimno uspješne sezone Valamar Riviere, kao i  godine u kojoj je realizirana najveća investicija u hrvatskom turizmu – izgradnja dvaju ljetovališta u destinaciji Rabac. U posljednje tri godine kompanija je započela ciklus intenzivnih ulaganja u turističke objekte i usluge u svim destinacijama, preuzela hotele Baška i Imperial Rab, realizirala važna strateška partnerstva, više nego udvostručila vrijednost dionica i ostvarila dvoznamenkasti godišnji rast prihoda i dobiti“ ističu iz Valamara.

Povezana vijest:

KONAČNO PRONAĐENO RJEŠENJE PROTIV NEDOSTATKA RADNE SNAGE U TURIZMU

MARINELA DROPULIĆ RUŽIĆ „RAZBIJA“ MITOVE O MLADIMA I TURIZMU

TAJNI KUPCI: KVALITETA USLUGE U TURIZMU BOLJA NEGO PROŠLE GODINE


Vijesti: