Prva regionalna konferencija o kineskom turističkom tržištu – ključna rješenja kako pristupiti najvećem tržištu na svijetu

Nedavno smo objavili izvještaj: Marketing prema kineskom izlaznom turističkom tržištu – Pogled iznutra, koji je izradila Joanne Chan iz IPPWORLD-a, kao “insiderski” pogled na kinesko turističko tržište. Upravo u organizaciji...

Nedavno smo objavili izvještaj: Marketing prema kineskom izlaznom turističkom tržištu – Pogled iznutra, koji je izradila Joanne Chan iz IPPWORLD-a, kao “insiderski” pogled na kinesko turističko tržište.

Upravo u organizaciji tvrtke ProConcpet, Joanne Chan iz IPPWORLD-a dolazi u Zagreb na 1. Regionalnu konferenciju o kineskom turističkom tržištu – ključna rješenja kako pristupiti najvećem tržištu na svijetu, koja će se održati 14.ožujka 2019. u hotelu Academia u Zagrebu. 

Neke od tema na koje će konferencija dati odgovore su:

  • usporedba kineskog turističkog tržišta i kineskih turista koje poznajemo i susrećemo danas u Hrvatskoj i regiji, i stvarnog tržišta koje nam tek treba doći
  • profil kineskog turističkog tržišta – pogled iznutra
  • studije slučaja s hrvatskog tržišta
  • ključni koraci u strategijskom planiranju nastupa na kineskom tržištu
  • i ono najvažnije, a to je direktan kontakt s iskusnim poznavateljima kineskog turističkog tržišta i njihovi odgovori na vaša konkretna pitanja.

Iz prve ruke saznati i slijedeće korisne informacije i znanja:

  • Kina – najveće izlazno turističko tržište na svijetu.
  • Porast broja kineskih turista srednje kupovne moći –  najveća svjetska kategorija srednje klase nalazi se u Kini, broji više od 400 milijuna Kineza (od ukupno 1,4 milijarde).
  • Kineski turisti čine 20% svjetskog turističkog tržišta. Svaki peti turist u svijetu iz Kine je!
  • Kineski turisti su najveći potrošači!
  • Kako Kinezi planiraju svoje putovanje – usmenom preporukom od prijatelja i obitelji.
  • Kina – prva nacija po korištenju mobilnih aplikacija na svijetu – ALI zapadne aplikacije i društvene mreže, kao što su FB, YouTube, Twitter, Quora, su ZABRANJENE I BLOKIRANE od strane kineskog Velikog vatrozida. Kako se promovirati na kineskom tržištu?
  • Što trebaju učiniti turističke i ugostiteljske tvrtke kako bi se promovirale na kineskom tržištu?
    • Prevesti svoje web stranice, brand i marketinške sadržaje na kineski jezik, uključujući i hotelski rezervacijski sustav.
    • Započeti marketing i oglašavanje na kineskim aplikacijama i društvenim mrežama.
  • Kineski jezik je najrašireniji jezik na svijetu. Nakon toga slijede španjolski i engleski.
  • Kao i kod bilo kojeg sadržajnog marketinga, sadržaj mora biti ispravno napisan ili preveden. Isto vrijedi i za kineski sadržaj. Nije moguće koristiti google translate.
  • Kineska jezična inačica sadržaja za marketing i branding mora govoriti tonom branda, mora stvoriti vizualne slike u umovima kineske publike.
  • Kineskim turistima prvi prioritet, prije donošenja konačne odluke o kupnji, je posjetiti web stranicu destinacije. Ukoliko web stranica i rezervacijski sustav nemaju opciju kineskog jezika, napustit će web stranicu.

Konferencija je namijenjena vlasnicima i menadžerima turističkih ili ugostiteljskih objekata, agencijama za kreativan online marketing, stručnjacima za tržišne komunikacije, rukovoditeljima javnih institucija, nacionalnih parkova, a posebno direktorima turističkih zajednica, turističkim agencijama i agencijama koje organiziraju izlete i druge tipove doživljaja, trgovinama, trgovačkim centrima.

Broj mjesta je ograničen, a rana prijava traje do 25.02.2019.

Preliminarni program kao i način prijave, prve regionalna konferencija o kineskom turističkom tržištu – ključna rješenja kako pristupiti najvećem tržištu na svijetu, možete saznati u prilogu.

Vijesti: