Spoj javnog i privatnog je najbolje što se moglo dogoditi Zagrebu

U prvih pola godine ostvaren je rast dolazaka i noćenja u skoro svim turističkim destinacijama u Hrvatskoj, no svakako veseli i podatak kako je Zagreb još jednom potvrdio kako...

U prvih pola godine ostvaren je rast dolazaka i noćenja u skoro svim turističkim destinacijama u Hrvatskoj, no svakako veseli i podatak kako je Zagreb još jednom potvrdio kako je njegov turistički uspjeh u zadnjih par godina nije slučajan.

Tako je prema podacima Turističke zajednice grada Zagreba, od siječnja do lipnja u glavnom gradu Hrvatske ostvareno je 582.619 dolazaka i 1.070.080 noćenja, što predstavlja porast od 9% u dolascima i 11% u noćenjima, u usporedbi s istim periodom prošle godine. U prvih šest mjeseci najviše noćenja ostvarili su gosti iz SAD-a, a slijede gosti iz Njemačke, Italije, Južne Koreje i BiH. U dolascima su na prvih pet mjesta gosti iz Južne Koreje, SAD-a, Njemačke, Italije i Kine.

Priča o Adventu u Zagrebu je ispričana već više puta, no možda samo da ponovimo kako je prošle godine kroz Advent generirano više od 500 milijuna kuna turističke potrošnje. Pametnom dosta i sasvim jasno kako je ulaganje u manifestacije investicija, a ne trošak. Samo kvalitetni sadržaj može privući posjetitelje, a samim time generira se potrošnja kao i zarada ugostiteljima i drugim izlagačima, te time stvaramo zaokružen turistički proizvod.

Ono što je činjenica, da je Zagreb, bez obzira što je “poluprazan” zbog ljetne sezone i godišnjih odmora, pun života i kako je tu rupu popunio stranim turistima kao i boljom aktivacijom lokalnog stanovništva, a glavni krivac je upravo raznolik i kvalitetan sadržaj.

A upravo je jedan takav, novi i kvalitetan sadržaj, kreće sa svojim prvim koracima u Zagrebu.

Naime, radi se o projektu OKOLO, koji je posvećen umjetničkom istraživanju Zagreba u kojem će se malim intervencijama, od 7. do 22. srpnja, oživjeti niz javnih gradskih prostora i pretvoriti ih u mjesta gdje se umjetnost spontano dotiče svakodnevice.

Kombiniranjem raznih medija i formi umjetnosti, s idejom revitalizacije i aktivacije javnih gradskih prostora „Okolo“ želi potaknuti interakciju grada i prolaznika, umjetničko istraživanje grada, kao i duhovito i kritičko promišljanje prostora. U sklopu ovogodišnjeg uvodnog izdanja projekta „Okolo“, svojim će radovima s gradom i prolaznicima „popričati”, uz nekolicinu hrvatskih sudionika, i poznati francuski street art umjetnici Oak Oak i Levalet koji će inovirati više od deset različitih gradskih lokacija.

Tako će preko dvadeset lokacija u centru Zagreba bit kao „carte blanche“, predano u ruke umjetnika koji će zanimljivim rješenjima podići sadržajnu vrijednost odabranih gradskih prostora i skrenuti pažnju na njihovu ljepotu i posebnost, otkrivajući potencijal onih zanemarenih i „praznih, kao i novu dimenziju funkcionalnih prostora, istovremeno ih povezujući i mapirajući kao mjesta vrijedna zaustavljanja i promišljanja.

Foto: Projekt OKOLO

Jedao jedan od takvih odličnih sadržaja je svakako i odličan jedinstven kulturni događaj – More knjiga na Zrinjevcu, u organizaciji Lumen izdavaštvo. Tako se od 29. lipnja do 6. srpnja Zrinjevac pretvorio u plažu prepunu knjiga koje možete besplatno prolistati ili pročitati. Na 240 četvornih metara “plaže” na Zrinjevcu može se smjestiti u udobne ležaljke pod suncobranima i uz ugodnu glazbu i prirodnom hladu uroniti u – knjigu.

U Zagrebu se dogodio spoj javnog i privatnog sektora te smo dobili idealni miks raznolikog i kvalitetnog sadržaja. U Zagrebu se probudio privatni sektor tj. vidio svoj interes – a to je zarada. Tako smo svjedoci u zadnjih par godina booma raznih novih restorana, smještajnih kapacitet, ponuda i sadržaja. Dakle, bez obzira na aktivnosti TZG Zagreba, u isto vrijeme posjetitelji i građani, imaju na raspolaganju na desetine različitog sadržaja po cijelom gradu. Spoj privatnog i javnog je najbolje što se Zagrebu moglo dogoditi. Kako velikih, tako i srednjih i malih manifestacija, priča i sadržaja, jer upravo oni daju ritam i dušu gradu.

Popis svih događanja u Zagrebu dostupan je na: http://www.infozagreb.hr/dogadanja#sve. Proučite ga, podijelite i promovirajte prema svojim gostima, kako trenutnim tako i budućim, jer motiv destinacije nije smještaj, nego upravo sadržaj.

Vijesti: