Važnost kvalitetnog promotivnog videa u turizmu

Pod motom“ Najbolja usluga u Zadru“ turističke agencija Terra Travel već 15 godina brine o gostima koji dolaze u Zadar. Uspješan poslovni model kao jedna od najvećih turističkih agencija...

Pod motom“ Najbolja usluga u Zadru“ turističke agencija Terra Travel već 15 godina brine o gostima koji dolaze u Zadar. Uspješan poslovni model kao jedna od najvećih turističkih agencija mogu zahvaliti što su odmah shvatili, što je nažalost danas i dalje rijetkost, kako motiv dolaska nije smještaj, nego raznolik, kvalitetan i autentičan sadržaj turističke destinacije.

Tako kroz svoje poslovanje fokusiraju se na sadržaj, a ne na formu te nude punu uslugu. Od usluge smještaja, prijevoza, organizacije kongresa, najma automobila,  do prodaje raznih doživljaja destinacije kroz razne ture i izlete, a od prije četiri godine i kroz nautički turizam. Kako ističe Tomislav Fain, vlasnik putničke agencije Terra Travela, gosti žele doživljaje, a mi smo tu da im ponudimo najbolju personaliziranu uslugu.

Poslovna odluka da se baziraju na manje grupe tj. na personaliziranu uslugu kao i povećanje kvalitete izvedbe donio im je veliki rast u nazad par godina, a ulazak u nautički turizam bio je pravi pogodak. „Kako se već 15 godina bavimo turizmom kroz agenciju, tražili smo nešto novo i drugačije kako bi se odmakli od klasičnih tura kao i masovnog tj. u velikim grupama odlaska brodovima do NP Kornata. Željeli smo našim gostima ponuditi personaliziranu uslugu s fokusom na kvalitetu i doživljaje. Tako smo prije četiri godine krenuli s projektom Sailing Croatia tj. jednodnevnim najmom jedrilica, no kako se radi o malim grupama do osam ljudi, fokusirali smo se da dodatnu vrijednost i iskustvo“ ističe Fain.

Sadržaj, sadržaj i samo autentičan i jedinstven sadržaj je dobitna formula, a upravo fokus na kvalitetan i dodatni sadržaj, a ne formu, se pokazao kao dobitna kombinacija „Naši gosti mogu dobiti osnove jedrenja, vidjeti NP Kornate u privatnoj i ležernijoj atmosferi, sami definiraju put kretanja što je svakako personaliziranije od masovnih izleta s brodom, a upravo to nam se pokazalo kao pun pogodak jer su turisti oduševljeni pristupom. Također, na brodu imamo opremu za ronjenje, pecanje, kajak tako da turisti dobiju u jednoj ležernoj atmosferi dobiti puno doživljaja, nauče jedriti tj. dobiju osnove jedrenja i u konačnici dožive  NP Kornate – sve u jednom danu.“ govori Fain.

Da se u cijeloj ovoj priči oko masovnog turizma, uvijek traži i tražit će se kvaliteta i personalizirana usluga, dokazuje i rast agencije kao i nautičke priče kroz proizvod Sailing Croatia te iz godine u godinu kako raste potražnja tako i ponuda.  „Nakon četiri godine proširili smo ponudu na jednodnevna, dvodnevna i trodnevne ture, tako da gosti dođu sedam dana u Zadar, a dva ili tri dana provedu na jedrilici, dok su ostatak tjedna smješteni u Zadru. „ ističe Tomislav Fain, te dodaje kako je iz godine u godinu interes sve veći pa je tako njihova flota od jednog jedrenjaka za osam osoba, danas narasla na još jedan motorni brod i jedan drveni brod dužine 16 metara, a svake godine flota se širi barem za jedan brod.

Kvaliteta, a ne što manja cijena 

Za potrebe promocije ove zanimljive turističke priče i kvalitetnog dodatnog sadržaja, napravljen je promotivni video koji prikazuje ljepote zadarskog arhipelaga, a koji me oduševio i koji je i motiv pisanja ovog članka. Video te jednostavno privlači i zove da želiš biti dio ove priče i doživljaja. Opet bazira se na ljudima tj. na doživljaju i emocijama, Ne prodaje formu, nego sadržaj. Ne prodaje najam jedrenjaka, nego te kroz priču polako kroz trenutke i doživljaje uvlači da poželiš biti na jedrenjaku.

Podsjeća me na poslovni koncept „The Golden circle – Why, How, What “  Simona Sineka koji se proslavio kao najgledaniji TED.com predavanje, a kasnije i jednom od najuspješniji poslovnih knjiga „ Start with Why“ . Koncept se bazira kako ljudi ne kupuju proizvode niti ne slijede lidere po principu što rade, nego zašto to radite. Dakle, komuniciraju prvo zašto, kako i tek na kraju što u konačnici prodaju tj. koji je njihov proizvod. ( Why, How, What ) a ne obrnuto od kraja. Sve kroz prizmu storytellinga. Stalo se vrtimo oko pričanje priča jer upravo je to ono što je potrebno našem turizmu – pričati naše autentične priče, a biti neke loše kopije drugih turističkih destinacija. Tako i video ili slika mora pričati priču.

Također, jako važna poruka je kvalitetna i profesionalna produkcija. Uvijek koristite profesionalne usluge i gledajte kvalitetu, a ne kako što manje proći i snimiti video mobitelom, jer u konačnici  jedino važno je konačni proizvod i poruka. Naravno, nakon snimanja videa, potrebno je uložiti u promociju istog kako bi ga što više ljudi vidjelo, jer možemo imati najbolji proizvod na svijetu, no ako nitko za njega ne zna, sve pada u vodu.

Video zbog kojeg i pišem ovaj članak, bez obzira što je promotivni, možemo slobodno svrstati u TOP videa iz Hrvatske koji oduzimaju dah, a siguran sam kako će svakog tko planira posjetiti Zadar i pogleda ovaj video zainteresirati da poželi biti na „tom“ videu.

 

Vijesti: